Vincent van den Boogert (ING), marketeer van het jaar 2018

Vincent van den Boogert (ING), marketeer van het jaar 2018
  • B2b
  • 30 mrt 2018 @ 08:36
  • 16521 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

Ceo en cco van ING Nederland Vincent van den Boogert is uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2018. Anouk Beeren (Bidfood) en Niko Koffeman (De Vegetarische Slager) waren eveneens voor de titel genomineerd.

Van den Boogert kreeg de prijs uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards, de jaarlijkse awardshow van Adformatie, Nima en Pim. Van den Boogert is de leider van de digitale transformatie bij ING. In 2017 werd hij benoemd tot ceo van ING Nederland, de bank waar hij eerder marketingdirecteur was. Als een van zijn eerste acties als ceo haalde hij een streep door de afdeling marketing binnen ING en formeerde 300 agile teams met de nadruk op de inrichting van de customer journey.

Rituals

Naast de titel van Marketeer of the Year werden donderdagavond nog vijf awards uitgereikt. Marketing Company of the Year werd Rituals, Swapfiets kreeg de prijs voor Marketing Start-up of the Year, de award voor de Marketing scale-up of the Year ging naar Yoghurt Barn (helaas was er niemand om de prijs in ontvangst te nemen) en WE Fashion won de prijs voor Internal Branding Company of the Year. Martine Boekestein van zaadveredelingsbedrijf Rijk Zwaan werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken