Grohe start campagne 'Wat betekent water voor jou?'
- B2b
- 28 jun 2018 @ 14:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 28 jun 2018 @ 14:37
- Lucas Boon
Tijdens de finishweek van de Volvo Ocean Race heeft Grohe de campagne 'Wat betekent water voor jou?' gelanceerd. Doel is om mensen zich bewust te laten worden van de waarde van water. Verantwoordelijk bureau is Edelman.
Met een campagnevideo, het platform watervoorjou.nl, een abricampagne en een social mediacampagne roept Grohe het publiek op te delen wat voor hen de waarde van water is. Daarnaast roepen Olympisch zeilkampioene (en tevens ambassadrice van de campagne) Marit Bouwmeester en surfkampioen Kaspar Hamminga op hun sociale kanalen volgers op om hun waarde van water te delen.
Rogier van Dis, algemeen directeur van Grohe, laat weten: 'Wij zijn al jaren geïnspireerd door water. Daarom ondersteunen wij de Volvo Ocean Race en presenteren we hier onze nieuwe campagne.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing