Grohe start campagne 'Wat betekent water voor jou?'

Grohe start campagne 'Wat betekent water voor jou?'
  • B2b
  • 28 jun 2018 @ 14:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Tijdens de finishweek van de Volvo Ocean Race heeft Grohe de campagne 'Wat betekent water voor jou?' gelanceerd. Doel is om mensen zich bewust te laten worden van de waarde van water. Verantwoordelijk bureau is Edelman.

Met een campagnevideo, het platform watervoorjou.nl, een abricampagne en een social mediacampagne roept Grohe het publiek op te delen wat voor hen de waarde van water is. Daarnaast roepen Olympisch zeilkampioene (en tevens ambassadrice van de campagne) Marit Bouwmeester en surfkampioen Kaspar Hamminga op hun sociale kanalen volgers op om hun waarde van water te delen.

Rogier van Dis, algemeen directeur van Grohe, laat weten: 'Wij zijn al jaren geïnspireerd door water. Daarom ondersteunen wij de Volvo Ocean Race en presenteren we hier onze nieuwe campagne.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken