Grohe start campagne 'Wat betekent water voor jou?'
- B2b
- 28 jun 2018 @ 14:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 28 jun 2018 @ 14:37
- Lucas Boon
Tijdens de finishweek van de Volvo Ocean Race heeft Grohe de campagne 'Wat betekent water voor jou?' gelanceerd. Doel is om mensen zich bewust te laten worden van de waarde van water. Verantwoordelijk bureau is Edelman.
Met een campagnevideo, het platform watervoorjou.nl, een abricampagne en een social mediacampagne roept Grohe het publiek op te delen wat voor hen de waarde van water is. Daarnaast roepen Olympisch zeilkampioene (en tevens ambassadrice van de campagne) Marit Bouwmeester en surfkampioen Kaspar Hamminga op hun sociale kanalen volgers op om hun waarde van water te delen.
Rogier van Dis, algemeen directeur van Grohe, laat weten: 'Wij zijn al jaren geïnspireerd door water. Daarom ondersteunen wij de Volvo Ocean Race en presenteren we hier onze nieuwe campagne.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management