Heleen Crielaard Group Marketing Director bij Incentro
- B2b
- 16 mrt 2021 @ 16:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 16 mrt 2021 @ 16:25
- Sjaak Hoogkamer
Per 1 maart 2021 is Heleen Crielaard begonnen als Group Marketing Director bij Incentro, een digitale dienstverlener die organisaties helpt bij hun digitale transformatie. Als Group Marketing Director werkt Crielaard direct samen met de board van Incentro.
Crielaard werkte tot november 2019 ruim 13 jaar bij de Rabobank. Ze had een jarenlange carrière binnen de bank, waarbij ze de hele periode werkzaam is geweest in het communicatie- en marketingdomein. ‘Incentro is een leuk, jong, cultuur gedreven bedrijf met grote ambities voor groei. Incentro is op alle fronten anders dan de Rabobank en dat maakt het zo leuk. Ik kan veel brengen op het vlak van branding, marketing en communicatie en hoop zelf ook versneld de kansen van digitalisering en e-commerce tot mij te nemen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adyen ondersteunt wereldwijde... 17-09-2025
- Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today16-09-2025
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes