Keep Walking: nieuw bureau voor recycling van marketinginformatie
- Bureaus
- 29 sep 2014 @ 15:44
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaNieuwkomersOnderzoekMarketing
- 29 sep 2014 @ 15:44
- Redactie Media
Waarom zou je alleen duurzaam omgaan met fysieke spullen? Gebruik jouw budget slim en recycle samen met het nieuwe bureau Keep Walking bestaande marketing- en consumenteninformatie tot inspirerende en nieuwe inzichten.
Het nieuwe bureau Keep Walking is opgericht vanuit de overtuiging dat bedrijven en organisaties op dit moment nog niet duurzaam en slim genoeg omgaan met (bestaande) marketing- en consumenteninformatie en wil helpen met het recyclen van informatie.
Keep Walking hergebruikt bestaande marktonderzoeksrapporten en –analyses, pluist de betreffende organisatie uit op zoek naar verrassende invalshoeken voor additionele marketinginformatie, zoekt door middel van deep websearch naar aanvullende bestaande informatie van andere bronnen en combineert de gevonden informatie tot nieuwe inzichten.
Keep Walking gelooft niet in lijvige rapporten, maar bedenkt in plaats daarvan creatieve manieren om de nieuwe inzichten te verkopen binnen organisaties. En dan niet alles tegelijk, maar beetje bij beetje. Net zoals bij een goede TV-commercial, kiest Keep Walking het liefst voor één duidelijke hoofdboodschap.
Mocht het na het recyclen toch nodig zijn om aanvullende informatie te vergaren, dan kan Keep Walking helpen bij het opzetten van nieuw consumentenonderzoek. Daarnaast heeft Keep Walking recycle-trainingen ontwikkeld om organisaties duurzamer om te leren gaan met informatie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers