Mediaxplain* werkt voor BNR
- Bureaus
- 14 apr 2015 @ 08:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMediabureau
- 14 apr 2015 @ 08:26
- Redactie Bureaus
Vanaf 1 april behartigt Mediaxplain* de mediabelangen van BNR Nieuwsradio. Het mediabureau wordt verantwoordelijk voor de gehele mediastrategie en -inkoop. Er wordt een multimediale campagne ingezet, die zowel televisie, outdoor en online behelst. Met campagne wil BNR zijn naamsbekendheid vergroten.
Niet eerder werkte BNR Nieuwsradio samen met een mediabureau voor de ontwikkeling en uitvoering van haar mediastrategie. In Mediaxplain* heeft het radiostation nu haar perfecte mediamatch gevonden.
Tijmen Bos, Commercieel Directeur FD Mediagroep: “Mediaxplain* is een mediabureau met jarenlange ervaring en een vernieuwende kijk op het huidige medialandschap. Zij zijn ons inziens een goede aanvulling op onze huidige media-aanpak. Dat heeft ons er toe doen besluiten om met het Amsterdamse bureau in zee te gaan.”
Over Mediaxplain*
Met een bewezen geïntegreerde methode biedt Mediaxplain* een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain* zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een strategische aanpak en een helder verhaal. Eentje die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen. In de aanpak staat het maximaliseren van het effect van de boodschap centraal. De geadviseerde oplossing komt vrijwel altijd tot stand op basis van vernieuwend mediagedrag- en media-effectonderzoek, welke inhouse worden uitgevoerd.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing