Richard Otto wordt communicatiemanager bij BVA
- Bureaus
- 1 okt 2015 @ 14:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - StrategieMakersPersonaliaMobileCommunicatie
- 1 okt 2015 @ 14:15
- Jeroen Mirck
Richard Otto start op 5 oktober als leden- en communicatiemanager van de Bond van Adverteerders (BVA). Daarnaast blijft hij actief voor omroepplatform Spreekbuis.nl en zijn eigen bureau Mobile Marketing Nederland.
'In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de bond, de events en de communicatie naar leden en naar buiten', laat Otto weten aan MarketingTribune. 'Een erg mooie functie waarbij ik mijn netwerk en ervaring in het opbouwen en uitbouwen van community's volledig kan benutten.'
De andere activiteiten van Otto, waaronder het omroepplatform Spreekbuis.nl blijven intact. 'Sterker nog: vanaf volgende week wordt het team van Spreekbuis-redacteuren zelfs uitgebouwd. Naast de huidige partners (oa NTR, Omroep Max, KRO-NCRV, AvroTros en Ster) zullen dit najaar enkele nieuwe partners zich aansluiten.'
Lees ook het MarketingTribune-interview met Richard Otto van eerder dit jaar, toen hij stopte met zijn aan Adformatie verkochte platform MobileMarketing.nl.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Bond van Adverteerders
- communicatie
- BVA
- Spreekbuis.nl
- vereniging
- communicatiemanager
- Mobile Marketing Nederland
- bond
- Richard Otto
- leden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op jongere doelgroep
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing