Arnhem doet met 'reisbureau' aan citymarketing
- Bureaus
- 9 okt 2018 @ 10:43
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommunicatieActivatieStorytellingCampagnes
- 9 okt 2018 @ 10:43
- Jeroen Mirck
Arnhem geeft zijn citymarketing een impuls met het tijdelijke Reisbureau ‘t Grune Hert. Dat opende zondag eenmalig de deuren op de hoogste verdieping van WTC Arnhem, maar is ook een actiewebsite.
Op de beste plek om al het Arnhemse groen in één oogopslag te bewonderen, lichtte ‘t Grune Hert zondag de mooiste plekjes van de stad uit. 'Park-ranger' Jeroen Glissenaar nam bezoekers met verrekijkers mee in het prachtige uitzicht en vertelde over de goed verborgen geheimen van Park Sonsbeek. Een verrassende dansact in de stationshal voerde Arnhemmers richting het 'reisbureau'.
Groencampagne
‘t Grune Hert is onderdeel van de nieuwe groencampagne van Made in Arnhem. De gedachte is simpel. Wil je op wereldreis? Begin simpel, pak gewoon buslijn 3. Het fictieve reisbureau trekt Arnhemmers weg bij browsers als Safari die ze al veel te vaak checken op hun telefoon, en neemt hen mee op safari in de mooiste parken, tuinen en landgoederen van Arnhem.
Zo brengt ‘t Grune Hert het Arnhemse groen op ludieke wijze onder de aandacht bij alle inwoners van de stad. Het reisbureau verwijst door naar groene bestemmingen, zoals Molenplaats Sonsbeek, Stadstuin Kweekland, stadsboerderij De Buitenplaats en nog veel meer.
Verrekijker
Een pop-up dansact in de stationshal van Arnhem Centraal trok reizigers mee op avontuur richting de hoogste verdieping van het WTC. Met spectaculair uitzicht ontdekten bezoekers daar alles wat Reisbureau ‘t Grune Hert te bieden heeft. Als voorproefje gaf parkranger Jeroen Glissenaar bezoekers met verrekijkers een spannende rondleiding door Sonsbeek Park. Onder het genot van een kopje koffie of (groene) thee en een prachtig decor hield niets de Arnhemmer nog tegen om ‘t Grune Hert van de stad te ontdekken.
Bekijk ook de ludieke video met buschauffeur Ahmet, wiens trolleybus in feite een toeristische touringcar is, met al het Arnhemse groen om hem heen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes