Topteam Warmer en Van Dijk freelance verder

Topteam Warmer en Van Dijk freelance verder
  • Bureaus
  • 17 jan 2019 @ 14:00
  • 10126 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatiePersonaliaMarketing

Na vijf jaar bij voornamelijk digitale bureaus te hebben gezeten, gaan Astrid Warmer & Myrthe van Dijk freelance verder. Voorheen zaten de twee bij reclamebureaus als Pool Worldwide, Being There en Code D’Azur.

Astrid Warmer is enthousiast over de stap: ‘We kunnen nu niet alleen aan de slag bij meerdere reclamebureaus, maar ook bij een merk, productiemaatschappij of media partij. Deze afwisseling lijkt ons heel interessant.’

Myrthe van Dijk, die we ook kennen uit het Jonge Honden-bestuur en van haar slimme commentaar in Jongereniconen 2019 (lees icoon 3): ‘Door te gaan freelancen kunnen we ook ruimte maken voor vrij werk, iets waar we erg naar uitkijken. Bij een reclamebureau word je vaak als een copywriter of art-director ingezet, terwijl onze creativiteit veel verder gaat. Deze periode zien we dan ook als een investering in onze creative skills.’

Het portfolio van Astrid & Myrthe vind je hier: www.astridmyrthe.nl. 'Maar je kunt ons ook direct bellen op 06 51959889', voegt Van Dijk toe, voor wie deze creatieve digital natives zoekt. Hieronder de bekroningen die de jongedames intussen verdienden.
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken