Vlammetjes zijn f**king hot
- Bureaus
- 15 aug 2019 @ 09:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenFoodCampagnes
- 15 aug 2019 @ 09:43
- Lucas Boon
De vlammetjes van snackproducent Topking moeten weer populair worden onder een jongere doelgroep. Reclamebureau Force451 uit Den Haag ontwikkelde een campagne genaamd 'F**king Hot' om dit idee kracht bij te zetten.
Topking is producent van fingerfood-merken als Vlammetjes, KaasTengels, VlamTosti's en Sliders 66, verkrijgbaar in horeca en supermarkten. Het vlammetjesproduct bestaat al sinds de jaren '80, maar raakte een beetje out the picture bij de doelgroep jonger dan veertig jaar, zo laat Stefanie de Bree, projectmanager bij Force451 uit Den Haag, weten. Een nieuwe campagne, die aanstaande maandag (19 augustus) van start gaat, moet daar verandering in brengen.
Extra pit
De campagne bestaat uit een tv-commercial, uitingen op social media (Instagram, Snapchat, YouTube) en is te zien in abri's. Topking en Force451 werkten hiervoor samen met mediabureaus Zuiver en PauwR. De campagne wordt ondersteund met de toevoeging van 'Vlammetjes Roulette', een portie vlammetjes met één extreem hete ertussen. Dit spel moet een stapavond 'extra pit' geven. En voor de horeca levert dit naar verwachting extra drankomzet op, aldus De Bree.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

