Vlammetjes zijn f**king hot

Vlammetjes zijn f**king hot
  • Bureaus
  • 15 aug 2019 @ 09:43
  • 17018 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenFoodCampagnes

De vlammetjes van snackproducent Topking moeten weer populair worden onder een jongere doelgroep. Reclamebureau Force451 uit Den Haag ontwikkelde een campagne genaamd 'F**king Hot' om dit idee kracht bij te zetten.

Topking is producent van fingerfood-merken als Vlammetjes, KaasTengels, VlamTosti's en Sliders 66, verkrijgbaar in horeca en supermarkten. Het vlammetjesproduct bestaat al sinds de jaren '80, maar raakte een beetje out the picture bij de doelgroep jonger dan veertig jaar, zo laat Stefanie de Bree, projectmanager bij Force451 uit Den Haag, weten. Een nieuwe campagne, die aanstaande maandag (19 augustus) van start gaat, moet daar verandering in brengen.

Extra pit

De campagne bestaat uit een tv-commercial, uitingen op social media (Instagram, Snapchat, YouTube) en is te zien in abri's. Topking en Force451 werkten hiervoor samen met mediabureaus Zuiver en PauwR. De campagne wordt ondersteund met de toevoeging van 'Vlammetjes Roulette', een portie vlammetjes met één extreem hete ertussen. Dit spel moet een stapavond 'extra pit' geven. En voor de horeca levert dit naar verwachting extra drankomzet op, aldus De Bree.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken