Vlammetjes zijn f**king hot
- Bureaus
- 15 aug 2019 @ 09:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenFoodCampagnes
- 15 aug 2019 @ 09:43
- Lucas Boon
De vlammetjes van snackproducent Topking moeten weer populair worden onder een jongere doelgroep. Reclamebureau Force451 uit Den Haag ontwikkelde een campagne genaamd 'F**king Hot' om dit idee kracht bij te zetten.
Topking is producent van fingerfood-merken als Vlammetjes, KaasTengels, VlamTosti's en Sliders 66, verkrijgbaar in horeca en supermarkten. Het vlammetjesproduct bestaat al sinds de jaren '80, maar raakte een beetje out the picture bij de doelgroep jonger dan veertig jaar, zo laat Stefanie de Bree, projectmanager bij Force451 uit Den Haag, weten. Een nieuwe campagne, die aanstaande maandag (19 augustus) van start gaat, moet daar verandering in brengen.
Extra pit
De campagne bestaat uit een tv-commercial, uitingen op social media (Instagram, Snapchat, YouTube) en is te zien in abri's. Topking en Force451 werkten hiervoor samen met mediabureaus Zuiver en PauwR. De campagne wordt ondersteund met de toevoeging van 'Vlammetjes Roulette', een portie vlammetjes met één extreem hete ertussen. Dit spel moet een stapavond 'extra pit' geven. En voor de horeca levert dit naar verwachting extra drankomzet op, aldus De Bree.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers