Recruitment-campagne van FJ voor NH Hotel Group
- Bureaus
- 20 sep 2019 @ 12:12
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenVideoStorytellingCampagnes
- 20 sep 2019 @ 12:12
- Jeroen Mirck
NH Hotel Group zoekt hotelpersoneel. FJ ontwikkelde een mobile-first video journey voor NH. De employer-brand wordt geladen onder het motto 'Join the NH Family'.
'De "Hero, Hub, Help"-strategie is bijzonder bruikbaar als je relevant wilt zijn over verschillende touchpoints in een video customer journey', meldt Jasper Fraikin, die de campagne voor NH Hotel Group ontwikkelde. 'Het draait om de aandacht grijpen, mensen terug laten komen voor meer en antwoorden geven op vragen waarvan je weet dat ze leven onder je doelgroep.'
De 'Hero'-video is perfect voor het genereren van awareness. Hij is gedurfd en emotioneel. Bedoeld om impact te hebben op je doelgroep en te zorgen dat je ze bijblijft. Het doel met de video van bijna een minuut was om NH Hotel Group te presenteren als uitzonderlijke werkgever.
Doorgroeien in NH-familie
Bij 'Hub'-content draait het allemaal om de kijker vast te houden. Daarom produceerde FJ drie Hub-video’s die het idee van de NH Family en de doorgroeimogelijkheden benadrukten en werkzoekende activeerde om te solliciteren. De drie video’s richten zich specifiek op de drie moeilijkst te vervullen vacatures; Kitchen, Service en Frontdesk.
Het is gebruikelijk voor paid media-agency's om een cut-down versie van de Hero-video voor online video-distributie te maken. Fraikin: 'Omdat wij graag extra verantwoordelijkheid neemen voor de campagnes van onze klanten hebben we een compleet nieuwe teaser-video geëdit om ons publiek extra te inspireren.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers