Recruitment-campagne van FJ voor NH Hotel Group

Recruitment-campagne van FJ voor NH Hotel Group
  • Bureaus
  • 20 sep 2019 @ 12:12
  • 14242 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenVideoStorytellingCampagnes

NH Hotel Group zoekt hotelpersoneel. FJ ontwikkelde een mobile-first video journey voor NH. De employer-brand wordt geladen onder het motto 'Join the NH Family'.

​'De "Hero, Hub, Help"-strategie is bijzonder bruikbaar als je relevant wilt zijn over verschillende touchpoints in een video customer journey', meldt Jasper Fraikin, die de campagne voor NH Hotel Group ontwikkelde. 'Het draait om de aandacht grijpen, mensen terug laten komen voor meer en antwoorden geven op vragen waarvan je weet dat ze leven onder je doelgroep.'

De 'Hero'-video is perfect voor het genereren van awareness. Hij is gedurfd en emotioneel. Bedoeld om impact te hebben op je doelgroep en te zorgen dat je ze bijblijft. Het doel met de video van bijna een minuut was om NH Hotel Group te presenteren als uitzonderlijke werkgever.

Doorgroeien in NH-familie

Bij 'Hub'-content draait het allemaal om de kijker vast te houden. Daarom produceerde FJ drie Hub-video’s die het idee van de NH Family en de doorgroeimogelijkheden benadrukten en werkzoekende activeerde om te solliciteren. De drie video’s richten zich specifiek op de drie moeilijkst te vervullen vacatures; Kitchen, Service en Frontdesk.

Het is gebruikelijk voor paid media-agency's om een cut-down versie van de Hero-video voor online video-distributie te maken. Fraikin: 'Omdat wij graag extra verantwoordelijkheid neemen voor de campagnes van onze klanten hebben we een compleet nieuwe teaser-video geëdit om ons publiek extra te inspireren.'



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken