Onofficiële ADE-afterparty van start
- Bureaus
- 21 okt 2019 @ 12:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EvenementCommunicatie
- 21 okt 2019 @ 12:39
- Lucas Boon
De onofficiële 'afterplantparty' van het Amsterdam Dance Event is zojuist van start gegaan. In de zogenoemde Plant House kunnen bezoekers vandaag en morgen genieten van de rustgevende werking van planten.
Het tweedaagse evenement vindt plaats op 21 en 22 oktober van 10:00 – 20:00 uur in de Utrechtsedwarsstraat 13-2 in Amsterdam. Het initiatief komt van de website mooiwatplantendoen.nl in samenwerking met contentmarketingbureau The Gardeners. De organisatie omschrijft Plant House als een zorgvuldig gecureerde plek waar iedere bezoeker een intense connectie met de natuur kan ervaren.
The Gardeners deed onderzoek naar de wensen van ADE-bezoekers na afloop van het festival en leerde dat na dagen dansen en zweten in bedompte, donkere ruimtes met harde muziek, men behoeft aan de natuur. Planten werden daarbij als zeer prettig ervaren.
Om de benefits van planten onder de aandacht te brengen, is het idee van de Plant House geboren. Een afterparty waar media en andere geïnteresseerden kennismaken met de voordelen die planten hebben te bieden.
Zoals het een echte after betaamt, kun je in de Plant House ontspannen, bijkomen, nagenieten met muziek en opladen. Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar laurien@thegardeners.nl.
Programmering
Huiskamer – After Emanuelle Vos DJ set 10-11.30am & 5-6.30pm
Slaapkamer – Green Noise 10am – 8pm
Badkamer – Unwind 10am – 8pm
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers