Onofficiële ADE-afterparty van start
- Bureaus
- 21 okt 2019 @ 12:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EvenementCommunicatie
- 21 okt 2019 @ 12:39
- Lucas Boon
De onofficiële 'afterplantparty' van het Amsterdam Dance Event is zojuist van start gegaan. In de zogenoemde Plant House kunnen bezoekers vandaag en morgen genieten van de rustgevende werking van planten.
Het tweedaagse evenement vindt plaats op 21 en 22 oktober van 10:00 – 20:00 uur in de Utrechtsedwarsstraat 13-2 in Amsterdam. Het initiatief komt van de website mooiwatplantendoen.nl in samenwerking met contentmarketingbureau The Gardeners. De organisatie omschrijft Plant House als een zorgvuldig gecureerde plek waar iedere bezoeker een intense connectie met de natuur kan ervaren.
The Gardeners deed onderzoek naar de wensen van ADE-bezoekers na afloop van het festival en leerde dat na dagen dansen en zweten in bedompte, donkere ruimtes met harde muziek, men behoeft aan de natuur. Planten werden daarbij als zeer prettig ervaren.
Om de benefits van planten onder de aandacht te brengen, is het idee van de Plant House geboren. Een afterparty waar media en andere geïnteresseerden kennismaken met de voordelen die planten hebben te bieden.
Zoals het een echte after betaamt, kun je in de Plant House ontspannen, bijkomen, nagenieten met muziek en opladen. Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar laurien@thegardeners.nl.
Programmering
Huiskamer – After Emanuelle Vos DJ set 10-11.30am & 5-6.30pm
Slaapkamer – Green Noise 10am – 8pm
Badkamer – Unwind 10am – 8pm
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

