Parkeerapp laat dag soepeler verlopen

Parkeerapp laat dag soepeler verlopen
  • Bureaus
  • 14 okt 2019 @ 06:01
  • 15980 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesApps

Park Now Group heeft in samenwerking met Accenture Interactive Amsterdam een nieuwe Europese merk- en campagnestrategie ontwikkeld. De mobiliteitsdienst wil hiermee laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn.

Park Now is in Nederland bekend van de parkeerapps Parkmobile en Park-line. In de nieuwe campagne wil Park Now laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn, zolang je maar de parkeerapp gebruikt. Doel van de campagne is om de bekendheid van de parkeerapps te vergroten en daarmee de klantgroei te versnellen.

Martijn van Marle, creative director bij Accenture Interactive, licht toe: 'Een parkeerapp zorgt ervoor dat je dag net iets soepeler verloopt. Bijvoorbeeld dat je niet door de regen naar een parkeerautomaat hoeft te rennen bijvoorbeeld. Aan deze kleine, dagelijkse momenten hebben we een emotionele boodschap meegegeven.’

De campagne, onderdeel van een joint venture in mobiliteit van BMW GmbH en Daimler AG, wordt uitgerold in verschillende Europese markten. In Nederland waar men al redelijk bekend is met mobiel parkeren, maar ook bijvoorbeeld in Duitsland waar deze dienst nog in ontwikkeling is. De campagne is te horen op de radio en te zien via digital out of home, social advertising en display.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken