Parkeerapp laat dag soepeler verlopen
- Bureaus
- 14 okt 2019 @ 06:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesApps
- 14 okt 2019 @ 06:01
- Lucas Boon
Park Now Group heeft in samenwerking met Accenture Interactive Amsterdam een nieuwe Europese merk- en campagnestrategie ontwikkeld. De mobiliteitsdienst wil hiermee laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn.
Park Now is in Nederland bekend van de parkeerapps Parkmobile en Park-line. In de nieuwe campagne wil Park Now laten zien dat parkeren helemaal geen obstakel hoeft te zijn, zolang je maar de parkeerapp gebruikt. Doel van de campagne is om de bekendheid van de parkeerapps te vergroten en daarmee de klantgroei te versnellen.
Martijn van Marle, creative director bij Accenture Interactive, licht toe: 'Een parkeerapp zorgt ervoor dat je dag net iets soepeler verloopt. Bijvoorbeeld dat je niet door de regen naar een parkeerautomaat hoeft te rennen bijvoorbeeld. Aan deze kleine, dagelijkse momenten hebben we een emotionele boodschap meegegeven.’
De campagne, onderdeel van een joint venture in mobiliteit van BMW GmbH en Daimler AG, wordt uitgerold in verschillende Europese markten. In Nederland waar men al redelijk bekend is met mobiel parkeren, maar ook bijvoorbeeld in Duitsland waar deze dienst nog in ontwikkeling is. De campagne is te horen op de radio en te zien via digital out of home, social advertising en display.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

