Warmteservice zet '55 jaar vakmanschap' centraal in nieuwe campagne

Warmteservice zet '55 jaar vakmanschap' centraal in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 16 okt 2019 @ 11:08
  • 15917 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorCampagnes

Het Amsterdamse familiebedrijf Warmteservice lanceert vandaag in samenwerking met Gracious de crossmediale campagne ‘Zo vader, zo zoon’. De campagne staat in het teken van de zelfstandige ondernemer en zijn passie voor het vak.

Doel van de campagne is om de naamsbekendheid van Warmteservice te vergroten onder zelfstandige ondernemers binnen de installatiebranche. In de campagne moet '55 jaar vakmanschap' centraal staan.

Berry de Bruin, directeur marketing & communicatie bij Warmteservice, laat weten: 'We wilden onze klanten en daarnaast zelfstandige ondernemers erkenning geven voor het vak dat zij dagelijks met passie uitoefenen. Met deze campagne geven we deze professionals een podium om hun verhaal te delen met andere ondernemers. Daarnaast willen we de zelfstandige ondernemers inspireren en overtuigen dat Warmteservice al 55 jaar, voor elke generatie, alles gewoon perfect regelt.'

Om de naamsbekendheid binnen de doelgroep te vergroten is er gekozen voor een crossmediale aanpak. Verschillende contactmomenten via verschillende kanalen moeten de boodschap een sterke lading geven. Sharon van der Horst, crossmedia consultant bij Gracious, zegt hierover: 'De kracht van herhaling speelt hierbij een belangrijke rol, maar laten we de emotionele waarde ook niet vergeten. We spelen in op de customer journey van de installateur.'

De campagne wordt uitgerold via social media, out of home, video en print.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken