Eyeforce breidt managementteam uit

Eyeforce breidt managementteam uit
  • Bureaus
  • 9 jan 2020 @ 09:47
  • 14415 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoPersonalia

Videoproductiebureau Eyeforce uit Amsterdam breidt zijn managementteam uit met Coco Seignette (links) en Cathalijn van Hattem. Zij zijn deze maand gestart als resp. head of business development & roster en head of production.

Eyeforce werkt voor merken als Corona, KLM en Samsung. Naast een kantoor in Amsterdam heeft het een bureau een 'hub' in Kaapstad. Het volledige MT van Eyeforce bestaat nu uit Bob van de Gronden, Arthur Neumeier, Egon Feiner, Cathalijn van Hattem en Coco Seignette.

Coco Seignette werkte eerder voor MediaMonks en startte in 2018 als account manager bij Eyeforce. In haar nieuwe rol als head of business development & roster ligt haar focus op het uitbreiden van het klantportfolio en aangaan van samenwerking met nieuwe bureaus.

Cathalijn van Hattem werkte voorheen als freelancer voor Eyeforce. Daarnaast werkte ze voor onder meer Vice, Natwerk en Ogilvy. Als head of production bij Eyeforce gaat ze nu 'high end content' produceren. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken