Corona zit ook Cannes Lions (mogelijk) in de weg

Corona zit ook Cannes Lions (mogelijk) in de weg
  • Bureaus
  • 11 mrt 2020 @ 15:55
  • 15029 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Communicatie

Ook reclamefestival Cannes Lions houdt rekening met de gevolgen van het coronavirus. De initiële data van 22-26 juni blijven staan, maar de organisatie stelt 26-30 oktober voor als alternatief. In een zojuist verschenen videoboodschap licht voorman Philip Thomas het statement toe.

'We have worked with the city of Cannes and all our stakeholders to secure alternate dates for the festival should we need to postpone. These dates are 26-30 October 2020. All passes, sponsorship arrangements and bookings would of course, roll over and remain valid', zo lezen wij op de website van Cannes Lions.

Het bestuur van Cannes Lions doet uiterlijk 15 april uitspraak over de definitieve data.

Zie hieronder de videoboodschap van Philip Thomas:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken