Corona zit ook Cannes Lions (mogelijk) in de weg
- Bureaus
- 11 mrt 2020 @ 15:55
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 11 mrt 2020 @ 15:55
- Lucas Boon
Ook reclamefestival Cannes Lions houdt rekening met de gevolgen van het coronavirus. De initiële data van 22-26 juni blijven staan, maar de organisatie stelt 26-30 oktober voor als alternatief. In een zojuist verschenen videoboodschap licht voorman Philip Thomas het statement toe.
'We have worked with the city of Cannes and all our stakeholders to secure alternate dates for the festival should we need to postpone. These dates are 26-30 October 2020. All passes, sponsorship arrangements and bookings would of course, roll over and remain valid', zo lezen wij op de website van Cannes Lions.
Het bestuur van Cannes Lions doet uiterlijk 15 april uitspraak over de definitieve data.
Zie hieronder de videoboodschap van Philip Thomas:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- WPP opent duurzame mediacampus in... 26-11-2025
- AI wekt stem Harry Mulisch tot leven26-11-2025
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

