Jumbo viert Koningsdag thuis
- Bureaus
- 22 apr 2020 @ 15:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnesCommercials
- 22 apr 2020 @ 15:15
- Lucas Boon
In de jaarlijkse Koningsdag-commercial van Jumbo staan wederom de 'oranje Jumbobollen' centraal. Daarnaast introduceert de supermarktketen dit jaar een 'life-size' ganzenbord dat geheel in het teken staat van het Hollandse feest.
Met de campagne, met wederom de Frank Lammers-familie in de hoofdrol, wil de supermarktketen Nederlanders ondanks de coronacrisis toch een onvergetelijke Koningsdag laten beleven. Dit jaar geen platte aanbieding voor de Jumbobollen, aldus Jumbo, maar een geïntegreerde campagne (tv, radio en online) onder het thema 'Alles om thuis Koningsdag te vieren'. Reclamebureau Alfred heeft de campagne in twee weken tijd ontwikkeld.
Ganzenbord
De campagne bestaat verder uit social video's en de komende dagen verschijnt er een 1/1-pagina in huis-aan-huis-bladen, bestaande uit een 'life-size' ganzenbord met in de vakjes typische oud-Hollandse Koningsdagspelletjes, dat je thuis kunt spelen.
Bekijk de campagnewebsite hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

