Jumbo viert Koningsdag thuis

  • Bureaus
  • 22 apr 2020 @ 15:15
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnesCommercials

In de jaarlijkse Koningsdag-commercial van Jumbo staan wederom de 'oranje Jumbobollen' centraal. Daarnaast introduceert de supermarktketen dit jaar een 'life-size' ganzenbord dat geheel in het teken staat van het Hollandse feest.

Met de campagne, met wederom de Frank Lammers-familie in de hoofdrol, wil de supermarktketen Nederlanders ondanks de coronacrisis toch een onvergetelijke Koningsdag laten beleven. Dit jaar geen platte aanbieding voor de Jumbobollen, aldus Jumbo, maar een geïntegreerde campagne (tv, radio en online) onder het thema 'Alles om thuis Koningsdag te vieren'. Reclamebureau Alfred heeft de campagne in twee weken tijd ontwikkeld.

Ganzenbord

De campagne bestaat verder uit social video's en de komende dagen verschijnt er een 1/1-pagina in huis-aan-huis-bladen, bestaande uit een 'life-size' ganzenbord met in de vakjes typische oud-Hollandse Koningsdagspelletjes, dat je thuis kunt spelen.

Bekijk de campagnewebsite hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken