Defensie kiest (weer) voor Steam

Defensie kiest (weer) voor Steam
  • Bureaus
  • 25 jun 2020 @ 16:28
  • 16378 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ArbeidsmarktKlanten

De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarkt-communicatiebureau Steam uit Amsterdam. Dat maakt het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en 'gunningsfase'.

Steam vervult de rol van strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie. Beide partijen werken al langere tijd met elkaar samen en die samenwerking wordt nu dus voortgezet.

Defensie werft jaarlijks 4.000 mensen binnen verschillende doelgroepen en vakgebieden, van militairen tot burgermedewerkers. De marketinguitingen van Defensie, ontwikkeld door Steam, moeten aansluiten bij de belevingswereld van deze diverse groepen.

Maarten Kuipers, creative director bij Steam, zegt: 'We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten en kijken ernaar uit om opnieuw impactvolle communicatie te maken voor de krijgsmacht.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken