Defensie kiest (weer) voor Steam
- Bureaus
- 25 jun 2020 @ 16:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktKlanten
- 25 jun 2020 @ 16:28
- Lucas Boon
De aanbesteding van Defensie is opnieuw gegund aan arbeidsmarkt-communicatiebureau Steam uit Amsterdam. Dat maakt het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en 'gunningsfase'.
Steam vervult de rol van strategisch en conceptueel bureau voor de employer branding van Defensie. Beide partijen werken al langere tijd met elkaar samen en die samenwerking wordt nu dus voortgezet.
Defensie werft jaarlijks 4.000 mensen binnen verschillende doelgroepen en vakgebieden, van militairen tot burgermedewerkers. De marketinguitingen van Defensie, ontwikkeld door Steam, moeten aansluiten bij de belevingswereld van deze diverse groepen.
Maarten Kuipers, creative director bij Steam, zegt: 'We zijn ontzettend blij dat we ons voor het belangrijke werk van Defensie kunnen blijven inzetten en kijken ernaar uit om opnieuw impactvolle communicatie te maken voor de krijgsmacht.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

