Asics kiest voor HPB
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 15:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPR
- 15 sep 2020 @ 15:44
- Lucas Boon
Sportmerk Asics heeft na een pitchtraject voor HPB, beter bekend als Het PR Bureau in Amsterdam, gekozen als partner voor zijn PR en storytelling in de Benelux.
Asics hoopt zodoende te kunnen bouwen aan merkvoorkeur en het tot leven brengen waar het merk voor staat: 'a sound mind in a sound body'. De samenwerking is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom hardlopen, tennis en hockey.
Caroline Fisher, communications directeur bij Asics EMEA, zegt: 'HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR-strategie die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn. Hiermee hebben we in HPB de perfecte partner gevonden om onze boodschap, die relevanter is dan ooit, verder te verspreiden.'
Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB, vult aan: 'Ik ben trots dat we voor dit merk met een authentieke focus op technologie aan de slag mogen. Asics is een bekrachtiging van onze positie in sport, tech en lifestyle. Ik kijk ernaar uit om samen met Asics de aandacht te verdienen voor het merk en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers