Asics kiest voor HPB

Asics kiest voor HPB
  • Bureaus
  • 15 sep 2020 @ 15:44
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenPR

Sportmerk Asics heeft na een pitchtraject voor HPB, beter bekend als Het PR Bureau in Amsterdam, gekozen als partner voor zijn PR en storytelling in de Benelux.

Asics hoopt zodoende te kunnen bouwen aan merkvoorkeur en het tot leven brengen waar het merk voor staat: 'a sound mind in a sound body'. De samenwerking is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom hardlopen, tennis en hockey.

Caroline Fisher, communications directeur bij Asics EMEA, zegt: 'HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR-strategie die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn. Hiermee hebben we in HPB de perfecte partner gevonden om onze boodschap, die relevanter is dan ooit, verder te verspreiden.'

Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB, vult aan: 'Ik ben trots dat we voor dit merk met een authentieke focus op technologie aan de slag mogen. Asics is een bekrachtiging van onze positie in sport, tech en lifestyle. Ik kijk ernaar uit om samen met Asics de aandacht te verdienen voor het merk en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken