Asics kiest voor HPB
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 15:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPR
- 15 sep 2020 @ 15:44
- Lucas Boon
Sportmerk Asics heeft na een pitchtraject voor HPB, beter bekend als Het PR Bureau in Amsterdam, gekozen als partner voor zijn PR en storytelling in de Benelux.
Asics hoopt zodoende te kunnen bouwen aan merkvoorkeur en het tot leven brengen waar het merk voor staat: 'a sound mind in a sound body'. De samenwerking is gericht op corporate, brand en product PR en campagnes rondom hardlopen, tennis en hockey.
Caroline Fisher, communications directeur bij Asics EMEA, zegt: 'HPB heeft ons tijdens de pitch verrast met een PR-strategie die exact op één lijn ligt met onze visie; het voordeel van sport en bewegen gaat verder dan het lichaam, het ondersteunt een positief geestelijk welzijn. Hiermee hebben we in HPB de perfecte partner gevonden om onze boodschap, die relevanter is dan ooit, verder te verspreiden.'
Jacqueline Bosselaar, CEO van HPB, vult aan: 'Ik ben trots dat we voor dit merk met een authentieke focus op technologie aan de slag mogen. Asics is een bekrachtiging van onze positie in sport, tech en lifestyle. Ik kijk ernaar uit om samen met Asics de aandacht te verdienen voor het merk en zijn maatschappelijk relevante boodschap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

