NPO kiest voor N=5
- Bureaus
- 9 okt 2020 @ 11:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 9 okt 2020 @ 11:51
- Lucas Boon
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5 als creatief en strategisch partner, om de komende jaren verder te bouwen aan het NPO-merk en zijn zenders.
De aanbesteding bestond uit twee zogenoemde losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social. N=Content is het content-label van creatief bureau N=5.
Nico Rijkhoff, directeur publiek en marketing bij de NPO, zegt: 'Met N=5 hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online. In combinatie met N=Content brengt het bureau als voordeel mee alle gewenste expertise en executie vanuit één hand te kunnen aanbieden.'
Bastiaan Weers, head of strategy bij N=5, vult aan: 'Wij geloven dat je samen het beste werk maakt. In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we het afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise. De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht hiervan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers