VEA en IAB verder als VIA

VEA en IAB verder als VIA
  • Bureaus
  • 17 nov 2020 @ 12:07
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Communicatie

Brancheverenigingen VEA en IAB Nederland gaan per 1 januari verder onder de naam VIA. Tijdens een ingelaste algemene ledenvergadering eerder deze maand stemde een grote meerderheid van de leden in met een fusie tussen beide verenigingen.

Het akkoord was voor VEA en IAB het startsein om te werken aan een nieuwe naam, VIA dus.

VIA is meer dan een samensmelting van twee afkortingen. Het biedt nieuwe verbinding die ons vak versterkt en plaveit de weg tussen de verschillende disciplines. VIA vormt het punt waarlangs vakgenoten elkaar vinden. Van CEO tot starten en van mediabureaus, reclamebureaus, tech-partijen én adverteerders. Om van elkaar te leren en elkaar te inspireren. Die verbinding willen we mogelijk maken, aldus VIA in een persverklaring.

Op donderdag 17 december zal de VIA een laatste stemming inlassen voor de goedkeuring van de statuten van de nieuwe vereniging.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken