Heldergroen naar Amsterdam

  • Bureaus
  • 26 jul 2021 @ 13:27
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MVOReclame

Al bijna 20 jaar maakt bureau Heldergroen honderden groene merken groot en grote merken groen. Aanvankelijk als pionier, nu als zeer ervaren partij. Nieuw: men verkast van het Haarlemse Spaarne naar de Houthavens Amsterdam.

Hier strijkt het bureau neer aan de 'Madison Avenue van het IJ': de moderne bureau-enclave rond de Danzigerkade ter plaatse, met buren als MediaMonks, N=5, Brand Base, Kumpany, Dedato en Being There.

'Nu is het moment'
'We gaan nog meer positieve impact maken met merkcommunicatie. Daarom zijn we deze week verhuisd naar het centrum van de creatieve sector. Weer direct aan het water. Nu aan het IJ in Amsterdam. Een hele vette heldergroen-plek aan de Danzigerkade 13c', aldus Heldergroen.

Samen laten vliegen
'Vanuit dit centrum gaan we de komende jaren met merkstrategie en creativiteit nog vele groene merken groot en grote merken groen maken. Kom kijken wat we samen kunnen laten vliegen. Kom bij ons aan tafel', vult Sander Veenendaal van het bureau aan. Tijdens de recente vernissage van het nieuwe MarketingFacts jaarboek, waaraan Heldergroen bijdroeg, hintte het team al op de aanstaande verhuizing naar Amsterdam. Op foto 5 (rechts) van het fotoverslag onderop schittert de directie. Nieuw werk van Heldergroen verschijnt regelmatig op MarketingTribune. Meer info klik hier.
(PvWK)


Kijkje in het nieuwe pand







Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken