Team5pm sluit partnership met tubics
- Bureaus
- 13 jul 2021 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 jul 2021 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
Team5pm is een strategische partnership aangegaan met AI-powered software company tubics uit Wenen. Volgens het YouTube-bureau heeft het hierdoor ‘als enige van Nederland toegang tot de high-end YouTube SEO-tool van tubics, die merken kan helpen om organisch te groeien op YouTube.’
Peter Minkjan, co-founder Team5pm: ‘tubics is de beste YouTube SEO-tool in de markt. Team5pm had al een tijdje een licentie, maar we breiden de samenwerking nu verder uit met exclusiviteit voor Nederland. Door deze samenwerking kunnen wij onze data-gedreven onderzoeken en YouTube SEO projecten nog beter voor onze klanten uitvoeren. Hierdoor zijn we nog beter in staat om de organische zichtbaarheid van merken binnen YouTube en in de Google zoekresultaten te vergroten.’
Claudia Eder, Head of Sales en medeoprichter van tubics: “tubics is we’eldwijd actief en we zijn marktleider in Duitsland. Wij werken voor onze SEO-tool samen met exclusieve partners per markt en hebben in Team5pm de perfecte partner gevonden voor Nederland. We spreken precies ‘dezelfde taal’ en zien beiden enorme kansen die YouTube voor merken biedt, die nog zo weinig worden benut. tubics en Team5pm vullen elkaar perfect aan qua dienstverlening en we hebben veel vertrouwen in deze nieuwe samenwerking.’
tubics helpt bedrijven met het organische YouTube-verkeer te vergroten op basis van data-driven insights. Meer dan 40.000 YouTube-kanalen wereldwijd gebruiken de techniek van tubics, een AI-aangedreven software dat gebruik maakt van video-SEO-expertise.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers