Mora draait warm voor Zandvoort
- Bureaus
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Sjaak Hoogkamer
Na meer dan 35 jaar keert de Formule 1 terug op Zandvoort. Reden genoeg voor Mora en Fightclub om met een campagne in te haken op deze ‘lekkere thuiswedstrijd’.
Naast het Nederlandse publiek is het ook de eerste thuiswedstrijd in een lange tijd voor tv-persoonlijkheden Olav Mol en Jack Plooij die samen al jaren het Formule 1 van commentaar en verslag voorzien.
Zij zijn dan ook het gezicht van de nieuwe Mora campagne waarin ze samen met Cora en Flora laten zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.
Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub: ‘Voor ons als creatie was het een enorme eer om met een typisch Nederlands merk als Mora in te mogen haken op de nu al legendarische race op ons eigen Zandvoort! Het samenbrengen van de iconische duo’s Olav & Jack en Cora & Flora geeft dit concept echt vleugels.’
Naast een online video zorgen Mora, Olav en Jack alvast voor wat voorpret op social. Zo zorgt Mora dat je helemaal ‘klaar voor de start’ bent, ook als je eigenlijk niet zo bekend bent met Formule 1. En kijken Olav en Jack met Warmmming up-video’s onder het genot van snacks vooruit naar de race op het circuit van Zandvoort.
Susan Janssen, marketingmanager bij Van Geloven: ‘De thematiek thuiswedstrijd past niet alleen goed bij de race in Zandvoort, maar ook bij het thuis genieten van deze wedstrijd voor de buis, uiteraard met lekkere snacks van Mora!’
Credits
Bureau: Fightclub
Merk: Mora
Verantwoordelijk bij klant: Susan Janssen, Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bram Verbogt, Wieteke Gaykema
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Hans van Mook
Design: Martino Pelupessy
Productie: Isa Music & Media & Peek Creative Studios
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers