Mora draait warm voor Zandvoort
- Bureaus
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 aug 2021 @ 08:51
- Sjaak Hoogkamer
Na meer dan 35 jaar keert de Formule 1 terug op Zandvoort. Reden genoeg voor Mora en Fightclub om met een campagne in te haken op deze ‘lekkere thuiswedstrijd’.
Naast het Nederlandse publiek is het ook de eerste thuiswedstrijd in een lange tijd voor tv-persoonlijkheden Olav Mol en Jack Plooij die samen al jaren het Formule 1 van commentaar en verslag voorzien.
Zij zijn dan ook het gezicht van de nieuwe Mora campagne waarin ze samen met Cora en Flora laten zien dat snacks absoluut niet kunnen ontbreken bij een lekkere thuiswedstrijd.
Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub: ‘Voor ons als creatie was het een enorme eer om met een typisch Nederlands merk als Mora in te mogen haken op de nu al legendarische race op ons eigen Zandvoort! Het samenbrengen van de iconische duo’s Olav & Jack en Cora & Flora geeft dit concept echt vleugels.’
Naast een online video zorgen Mora, Olav en Jack alvast voor wat voorpret op social. Zo zorgt Mora dat je helemaal ‘klaar voor de start’ bent, ook als je eigenlijk niet zo bekend bent met Formule 1. En kijken Olav en Jack met Warmmming up-video’s onder het genot van snacks vooruit naar de race op het circuit van Zandvoort.
Susan Janssen, marketingmanager bij Van Geloven: ‘De thematiek thuiswedstrijd past niet alleen goed bij de race in Zandvoort, maar ook bij het thuis genieten van deze wedstrijd voor de buis, uiteraard met lekkere snacks van Mora!’
Credits
Bureau: Fightclub
Merk: Mora
Verantwoordelijk bij klant: Susan Janssen, Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bram Verbogt, Wieteke Gaykema
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet, Hans van Mook
Design: Martino Pelupessy
Productie: Isa Music & Media & Peek Creative Studios
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

