Buiten is volgens Bever voor iedereen

Buiten is volgens Bever voor iedereen
  • Bureaus
  • 29 sep 2021 @ 09:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De nieuwe campagne van Bever ‘Buiten is voor iedereen’ is van start. In de nieuwe campagnevoering laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne ‘Buiten is voor iedereen’ werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer.

De campagne presenteert een reeks mensen die buiten op hun eigen en diverse manier ervaren, zoals een wandelaar, een natuurfotograaf en een wildkampeerder. De centrale vraag die gesteld wordt: ‘Waarom ben jij buiten?’ Hiermee poogt Bever naar eigen zeggen niet te vertellen ‘dat buiten goed voor je is, maar juist te inspireren om buiten op je eigen manier te ervaren. Buiten is immers voor iedereen, en voor iedereen anders.’

Het gaat Bever in deze campagne om de persoonlijke ervaring, wat de beweegreden ook is. Marjolein Vendrig, marketingdirecteur bij Bever zegt: ‘Sommigen zoeken actie, sommigen avontuur en anderen rust. Bij Bever begrijpen we dat buiten voor iedereen anders is, en dus dat iedereen andere eisen aan hun materiaal stelt. Die kennis en persoonlijke service is juist wat Bever zo uniek maakt in het outdoorlandschap.’

Naast een tvc en een radiospot wordt er ook in een contentcampagne voor sociale media dieper ingegaan op de vraag waarom mensen buiten zijn. Hiervoor gingen de makers op pad en hebben zij mensen, veelal onverwacht, geïnterviewd terwijl zij met hun buitenactiviteit bezig waren.

 

Credits:

Creatie & Productie: KesselsKramer

D.O.P/ regie: Jean Counet

Editor: Sjoerd Dekker 

Grading: Gerhard van der Beek

Sound: RECsound

 

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken