Buiten is volgens Bever voor iedereen
- Bureaus
- 29 sep 2021 @ 09:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 sep 2021 @ 09:29
- Sjaak Hoogkamer
De nieuwe campagne van Bever ‘Buiten is voor iedereen’ is van start. In de nieuwe campagnevoering laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne ‘Buiten is voor iedereen’ werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer.
De campagne presenteert een reeks mensen die buiten op hun eigen en diverse manier ervaren, zoals een wandelaar, een natuurfotograaf en een wildkampeerder. De centrale vraag die gesteld wordt: ‘Waarom ben jij buiten?’ Hiermee poogt Bever naar eigen zeggen niet te vertellen ‘dat buiten goed voor je is, maar juist te inspireren om buiten op je eigen manier te ervaren. Buiten is immers voor iedereen, en voor iedereen anders.’
Het gaat Bever in deze campagne om de persoonlijke ervaring, wat de beweegreden ook is. Marjolein Vendrig, marketingdirecteur bij Bever zegt: ‘Sommigen zoeken actie, sommigen avontuur en anderen rust. Bij Bever begrijpen we dat buiten voor iedereen anders is, en dus dat iedereen andere eisen aan hun materiaal stelt. Die kennis en persoonlijke service is juist wat Bever zo uniek maakt in het outdoorlandschap.’
Naast een tvc en een radiospot wordt er ook in een contentcampagne voor sociale media dieper ingegaan op de vraag waarom mensen buiten zijn. Hiervoor gingen de makers op pad en hebben zij mensen, veelal onverwacht, geïnterviewd terwijl zij met hun buitenactiviteit bezig waren.
Credits:
Creatie & Productie: KesselsKramer
D.O.P/ regie: Jean Counet
Editor: Sjoerd Dekker
Grading: Gerhard van der Beek
Sound: RECsound
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing