Lebara in nieuwe campagne: Wie doen zegt, moet doen doen

Lebara in nieuwe campagne: Wie doen zegt, moet doen doen
  • Bureaus
  • 8 sep 2021 @ 09:50
  • 19882 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Commercials
  • 8 sep 2021 @ 09:50
  • 19882 x gelezen
  • Ryan Baij

Lebara lanceerde op het einde van de zomer nog twee nieuwe commercials met in beide de hoofdrol voor de eerder geïntroduceerde life hacker Peter. De campagne slogan luidt: wie doen zegt, moet doen doen en werd ontwikkeld door Natwerk.

De campagnes gaan over de eerder geïntroduceerde strandstoelen en over de Grand Prix van Nederland in Zandvoort. Met de pay-off ‘DOEN!’ ging in juni de nieuwe campagne van telecomprovider Lebara van start. In de nieuwe commercials maakte we kennis met Lebara life hacker Peter, die een slim leven leidt en daardoor zelf altijd de beste deals en voordelen heeft. Genietend van zijn vrijheid geeft hij al zijn adviezen door de telefoon. Adviezen die zo slim en helder zijn, dat je ze gewoon acuut wil opvolgen: DOEN!, dus.

Peter’s strandstoelen
Nu het eindelijk toch nog lekker weer is, kijken veel mensen uit naar een dagje strand. Maar zijn er nog wel bedjes vrij en wat een geld kost dat! Lebara lifehacker Peter weet raad. Daarom plaatste hij op 4 september maar liefst 100 van zijn, uit de commercial bekende super-de-luxe strand/zandstoelen plus parasols in Scheveningen. Voorbijgangers konden zo heerlijk een dag genieten, zonder dat ze 15 euro kwijt waren voor een bedje. Want daar kan je toch weer anderhalve maand van internetten en bellen.

Samen met Peter Formule 1 kijken in Zandvoort
Kaarten te duur, of geen kaart weten te bemachtigen voor de Grand Prix in Zandvoort? Ook hier biedt Peter uitkomst. Slim en doeltreffend. In de nieuwste commercial kijkt Peter namelijk vanuit een hoogwerker naar de race. Dat scheelt een kaartje kopen! Peter gaf afgelopen zondag zes winnaars de kans om de wedstrijd vanuit de lucht te bekijken. Met de echte race geluiden, zonder entree kaarten mét VIP experience in zijn no nonsense hospitality tent.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken