Lebara in nieuwe campagne: Wie doen zegt, moet doen doen
- Bureaus
- 8 sep 2021 @ 09:50
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 8 sep 2021 @ 09:50
- Ryan Baij
Lebara lanceerde op het einde van de zomer nog twee nieuwe commercials met in beide de hoofdrol voor de eerder geïntroduceerde life hacker Peter. De campagne slogan luidt: wie doen zegt, moet doen doen en werd ontwikkeld door Natwerk.
De campagnes gaan over de eerder geïntroduceerde strandstoelen en over de Grand Prix van Nederland in Zandvoort. Met de pay-off ‘DOEN!’ ging in juni de nieuwe campagne van telecomprovider Lebara van start. In de nieuwe commercials maakte we kennis met Lebara life hacker Peter, die een slim leven leidt en daardoor zelf altijd de beste deals en voordelen heeft. Genietend van zijn vrijheid geeft hij al zijn adviezen door de telefoon. Adviezen die zo slim en helder zijn, dat je ze gewoon acuut wil opvolgen: DOEN!, dus.
Peter’s strandstoelen
Nu het eindelijk toch nog lekker weer is, kijken veel mensen uit naar een dagje strand. Maar zijn er nog wel bedjes vrij en wat een geld kost dat! Lebara lifehacker Peter weet raad. Daarom plaatste hij op 4 september maar liefst 100 van zijn, uit de commercial bekende super-de-luxe strand/zandstoelen plus parasols in Scheveningen. Voorbijgangers konden zo heerlijk een dag genieten, zonder dat ze 15 euro kwijt waren voor een bedje. Want daar kan je toch weer anderhalve maand van internetten en bellen.
Samen met Peter Formule 1 kijken in Zandvoort
Kaarten te duur, of geen kaart weten te bemachtigen voor de Grand Prix in Zandvoort? Ook hier biedt Peter uitkomst. Slim en doeltreffend. In de nieuwste commercial kijkt Peter namelijk vanuit een hoogwerker naar de race. Dat scheelt een kaartje kopen! Peter gaf afgelopen zondag zes winnaars de kans om de wedstrijd vanuit de lucht te bekijken. Met de echte race geluiden, zonder entree kaarten mét VIP experience in zijn no nonsense hospitality tent.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers