JamJam opent hotline ter ere van hun jubileum
- Bureaus
- 18 okt 2021 @ 08:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 okt 2021 @ 08:28
- Michiel van Zaane
Dit jaar bestaat creatief marketingbureau JamJam 15 jaar. Om de kennis die het bureau in die jaren heeft opgedaan te delen opent JamJam een gratis hotline.
Het in Amsterdam gevestigde boutique bureau werd midden jaren ‘00s opgericht als een flexibel modern alternatief voor de traditionele TVC gefocuste reclamebureaus van de tijd. Hoewel de creatieve industrie zich in de afgelopen 15 jaar flink heeft ontwikkeld, zijn er ook dingen die nog altijd hetzelfde zijn; het blijft een branche die erg on-transparant kan zijn voor degenen die er zelf (nog) niet in werken. Wanneer je als student een loopbaan in deze industrie overweegt, of als startende ondernemer hulp nodig hebt bij het lanceren van een bedrijf, is het vaak ingewikkeld en intimiderend om door de jungle van jargon en industrie-modewoorden te navigeren.
Daarom wil JamJam graag wat terug doen door jaren van zuurverdiende kennis te delen met iedereen die het nodig heeft. Tijdens ‘Hotline Days’ opent het bureau in aanloop naar het jubileum op vrijdagen een gratis advies hotline. Ben je op zoek naar marketingadvies, antwoord op vragen, creatieve input, of gewoon een leuk gesprek? Iedereen kan bellen.
‘Snel, praktisch en persoonlijk creatief advies geven is wat wij elke dag graag voor al onze klanten doen. Op vrijdagen doen we dat ook vaak onderling in het team en kletsen we sowieso net wat meer, dus leek het ons een goed idee om ook anderen hiervoor uit te nodigen en dit voor iedereen toegankelijk te maken. Bel gerust voor advies op maat, bedrijfsinformatie, levenslessen, uitdagende vragen, slechte grappen, of een random gesprek’ volgens Carl Matsson, creatief directeur.
Tijdens Hotline Days kun je bellen met iedereen binnen JamJam. Van managing partner tot creatief directeur, (motion) designers, social media specialisten, strategen, producers en account managers. De Hotline Days worden gehouden op 22 oktober, 29 oktober en 5 november.
Hotline nummer: +31 (0)85 004 42 92.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

