ESPN komt met blind date tijdens voetbal
- 16 feb 2022 @ 10:25
- Ryan Baij
ESPN organiseert blinddates tijdens de Eredivisie-wedstrijden. Voetbalfans kunnen zich aanmelden voor een avondje uit, kijkend naar hun favoriete club.
In de campagne, geproduceerd door TBWA\Neboko kunnen vrijgezelle voetballiefhebbers die op papier genoeg raakvlakken hebben, worden gematcht en beleven zij een blind date terwijl ze samen naar een wedstrijd kijken van hun favoriete club. Man, vrouw, hetero of gay en iedereen daar tussenin is van harte uitgenodigd omziche aan te melden. Een team van specialisten gaat de kandidaten vervolgens matchen en een geschikte wedstrijd zoeken om tijdens de date samen te beleven en elkaar te leren kennen. De opnames zijn in het weekend van 19 en 20 maart en aanmelden kan hier.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

