Beter Bed komt met manifest om bewustzijn rond slapen te vergroten
- Bureaus
- 2 sep 2022 @ 15:04
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 2 sep 2022 @ 15:04
- Ryan Baij
Beter Bed is een campagne gestart om heel Nederland bewust te maken van het belang van beter slapen. De slaapexpert roept slapend Nederland op om hen te steunen in deze missie en lanceert daarbij een manifest.
In de nieuwe landelijke campagne van Beter Bed doen meerdere slaapexperts oproepen om bewust te worden van dit maatschappelijke probleem. Beter Bed heeft gerenommeerd slaapwetenschapper Matthew Walker naar Nederland gehaald om pers en Nederlanders via een livestream te informeren over de impact van dit probleem. ‘Als 50 tot 60% van alle mensen meer gaat slapen, scheelt dat miljoenen euro’s in uitgaven aan de gezondheidszorg’, aldus Walker.
De campagne wordt landelijk uitgerold. Beter Bed zal het manifest publiceren in kranten. Via digitale banners worden Nederlanders opgeroepen dit manifest te steunen. Ook gaan de brand ambassadeurs één jaar lang deze missie kracht bijzetten.
In het manifest roept het bedrijf op dat er betere voorlichting nodig is over het belang van beter slapen. Doel is om beter slaapgedrag te stimuleren onder Nederlanders. Beter Bed gaat dit nóg vaker doen via eigen platformen, brand ambassadeurs en hun eigen netwerk aan specialisten. De campagne is ontwikkeld door creatief contentbureau qontent matters, in samenwerking met Fjuze (event).
Hier de link naar het manifest van Beter Bed.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management