Part of a Bigger Plan maakt eerste merkcampagne 1stDIBS
- Bureaus
- 28 sep 2022 @ 09:06
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 28 sep 2022 @ 09:06
- Nanny Kuilboer
1stDIBS, 's wereld grootste online marktplaats voor antiek, modern design, kunst, vintage, mode en sieraden lanceert zijn eerste merkcampagne 'The Magnificence of Things' van de hand van Christiaan Borstlap en communicatiestudio Part of a Bigger Plan.
Centraal in de campagne staan 'de mooiste dingen op aarde', maar waarom zijn die 'dingen' eigenlijk van waarde voor ons? Part of a Bigger Plan geeft een antwoord op die vraag en brengt een ode aan die ‘dingen’ in een online concept dat enkel en volledig werd opgebouwd uit honderden packshots van objecten die stuk voor stuk op de 1stDIBS-website te vinden zijn: ‘And although we can't always precisely define why we love them, we just do.’
1stDIBS is een beursgenoteerd e-commerce bedrijf gevestigd in New York. Het bedrijf werd opgericht in 2000. Na de restyling van de website in 2013 werd het mogelijk om wereldwijd te bestellen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
- Nieuwe campagne Wingman Condoms... 27-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

