Part of a Bigger Plan maakt eerste merkcampagne 1stDIBS

Part of a Bigger Plan maakt eerste merkcampagne 1stDIBS
  • Bureaus
  • 28 sep 2022 @ 09:06
  • 26297 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

1stDIBS, 's wereld grootste online marktplaats voor antiek, modern design, kunst, vintage, mode en sieraden lanceert zijn eerste merkcampagne 'The Magnificence of Things' van de hand van Christiaan Borstlap en communicatiestudio Part of a Bigger Plan.

Centraal in de campagne staan 'de mooiste dingen op aarde', maar waarom zijn die 'dingen' eigenlijk van waarde voor ons? Part of a Bigger Plan geeft een antwoord op die vraag en brengt een ode aan die ‘dingen’ in een online concept dat enkel en volledig werd opgebouwd uit honderden packshots van objecten die stuk voor stuk op de 1stDIBS-website te vinden zijn: ‘And although we can't always precisely define why we love them, we just do.’

1stDIBS is een beursgenoteerd e-commerce bedrijf gevestigd in New York. Het bedrijf werd opgericht in 2000. Na de restyling van de website in 2013 werd het mogelijk om wereldwijd te bestellen.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken