Recruitmentplatform Heyu en Prosper & Bloom starten ‘rebelse campagne’
- Bureaus
- 28 nov 2022 @ 07:39
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2022 @ 07:39
- Michiel van Zaane
Startup Heyu koos voor Prosper & Bloom - the Brand Scaling Agency om een vliegende start te maken met een naam, merkstrategie en merkidentiteit voor het Amersfoortse recruitmentplatform.
Solliciteren en cv’s zijn echt niet meer van deze tijd, stelt Heyu. Daarom draait de Amersfoortse startup, een initiatief van de BookThat Group, het systeem van werk zoeken om. Op heyu.works test je je persoonlijkheid, drijfveren en cognitieve kwaliteiten. Janic Makizodila, founder van Heyu: ‘Scrollen langs loze vacatureteksten en brieven schrijven vol blabla is al lang niet meer effectief. Net als droge functie-eisen die niks zeggen over je echte kwaliteiten. Onze technologie kijkt of een werkgever past bij wie je écht bent en waarvoor je staat. Een veel betere graadmeter voor een succesvolle match. En dan maakt het echt niet uit wat je leeftijd, gender of achternaam is. Door mensen anoniem te koppelen aan banen, maken we dus ook van vooroordelen verleden tijd.’
Om hun merk in de markt te zetten schakelde Heyu Prosper & Bloom in. Ronnie Besseling, creative partner van Prosper & Bloom: ‘Als Brand Scaling Agency begrijpen we goed wat een ambitieuze startup nodig heeft om de startblokken uit te schieten. We ontwikkelden een stevige positionering en een naam met zeggingskracht die de doelgroep persoonlijk aanspreekt. En waar je een hele merkwereld op kunt bouwen. Bye oud systeem. Hey luisteraar, hey leider, hey verbinder… hey future!’
Janic Makizodila: ‘De merkidentiteit die Prosper & Bloom voor ons ontwierp is prikkelend, krachtig en op een positieve manier rebels. Het was voor ons team fijn dat de merkidentiteit systematisch in elkaar zit, zodat we zelf elk touchpoint helemaal Heyu kunnen maken. Zo wordt het merk de motor van ons bedrijf en zijn we eigenlijk ons eigen bureau geworden. Daarmee zette Prosper & Bloom ons idee van een branding agency op z’n kop!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management