Yvette Belt-Beekman wordt Managing Director Alfred
- Bureaus
- 15 nov 2022 @ 12:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 nov 2022 @ 12:00
- Michiel van Zaane
Yvette Belt-Beekman wordt per 1 januari 2023 Managing Director van Alfred. Ze komt van KPN, waar ze VP Brand, Marketingcommunicatie en Sponsorships is.
Eddy Salfischberger, de huidige MD, wordt Managing Director van Alfreds label Freddy, voor digitaal en activatie. Daarnaast wordt Salfischberger eindverantwoordelijk voor de groep. Belt-Beekman zal toetreden tot het managementteam van Alfred, dat verder bestaat uit CEO Eddy Salfischberger, Head of Strategy Edward van de Ridder en de drie Executive Creative Directors van het bureau: Jorn Kruijsen, Rogier Mahieu en Jeroen van de Sande. ‘Met haar komst kunnen we Alfred opnieuw de focus gaan geven die het verdien’, zegt Salfischberger. “Het bureau is de afgelopen jaren snel gegroeid. Hierdoor werd ik opgeslokt door dagelijkse zaken en bleef er steeds minder tijd over om met de toekomst en de strategie van Alfred bezig te zijn. Bovendien willen we ons nog meer gaan richten op digitaal en activerend werk met ons label Freddy, waar ik nu ruimte voor krijg. Het werd tijd om de taken te verdelen.”
Eerste liefde
Door de taakverdeling kan Belt-Beekman zich volledig gaan focussen op de core propositie van Alfred: het ontwikkelen van grote, onderscheidende ideeën voor reclamecampagnes die gericht zijn op het grote publiek – of zoals Alfred het noemt: ‘de Happy Many’. Belt-Beekman: ‘Met deze stap keer ik terug naar waar mijn liefde voor het vak is ontstaan: het reclamebureau. Maar ik neem deze keer wat extra’s mee. Door mijn ervaring aan klantzijde, weet ik nu hoe bureau en klant elkaar op zo’n manier kunnen versterken dat het bureau echt een verlengstuk van je organisatie wordt.’ Over haar keuze voor Alfred: ‘Het voelt echt als een cadeautje, deze stap. Ik volgde Alfred al jaren. Het is een bijzonder sterk bureau met enthousiaste mensen, schitterende merken en vooral: leuk werk.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers