PwC lanceert campagne 'Community of solvers'
- Bureaus
- 13 apr 2023 @ 08:20
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingCreatie
- 13 apr 2023 @ 08:20
- Peter van Woensel Kooy
In de campagne Community of solvers staan de eigen medewerkers van PwC centraal. PwC laat hiermee zien hoe haar eigen medewerkers, de 'solvers', klanten en de maatschappij vooruithelpen.
'Onze klanten en de samenleving hebben te maken met grote uitdagingen. Zij verwachten - en wij willen - dat onze dienstverlening en andere activiteiten bijdragen aan het oplossen van deze belangrijke problemen en helpen vertrouwen te bouwen in de maatschappij. Dat is het bestaansrecht en daarmee de purpose van PwC', aldus de organisatie.
PwC stelt met deze campagne te willen laten zien dat de grote maatschappelijke vraagstukken vragen om een andere aanpak en dat dergelijke complexe vraagstukken niet meer op te lossen zijn door een enkel individu. 'De crux is om de juiste mensen met diverse expertises bij elkaar te brengen voor elk vraagstuk. De beste oplossing bedenk je samen, geloven we bij PwC. Want alleen sámen kun je bedrijfsuitdagingen vanuit álle kanten bekijken. Dat is precies wat onze community of solvers doet om tot betere oplossingen te komen.'
Deze campagne is een vervolg op de wereldwijde ‘The New Equation’ campagne, die sinds oktober 2021 loopt. Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van deze campagne.
(PvWK)
Over PwC
'Bij PwC willen we een bijdrage leveren aan het vertrouwen in de maatschappij en het oplossen van belangrijke problemen. Wij zijn een netwerk van firma’s in 155 landen met meer dan 327.000 mensen. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten. Bij PwC in Nederland werken ruim 5.300 mensen met elkaar samen. Vertel ons wat voor u belangrijk is. Meer informatie over ons vindt u op www.pwc.nl.'
(bron: PwC)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- campagne
- solvers
- PwC
- Community of solvers
- Lea Vissers
- Karlien Serrarens
- consultancy
- The New Equation
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

