Human8 sluit strategisch partnership met Japanse SevenSeas
- Bureaus
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Consultancybureau Human8 (voorheen bekend als InSites Consulting), heeft een strategisch ‘community’ partnership aangekondigd met het Japanse SevenSeas Marketing Research, de lokale customer-centric intelligence referentie. De samenwerking ondersteunt SevenSeas om communities in de Japanse markt te zetten.
Naast de buy-and-build-reis van de afgelopen vijf jaar, heeft Human8 ook geïnvesteerd in strategische regionale partnerships om hun community-technologie en diensten over de hele wereld uit te breiden. Begin 2021 kondigde de groep nog een LatAm-partnership aan met Provokers.
Human8 richt zich nu opnieuw op de APAC-regio. Na overnames van ABN Impact (kantoren in Singapore, Hong Kong, Shanghai, Manilla, Jakarta, Bangkok en Seoul) en Answer Global (Taipei) kijkt het consultancybureau nu naar Japan, de op twee na grootste markt voor marktonderzoek in de regio.
‘Onze gedeelde visie op de toekomst van consumenteninzichten, onze sterke focus op consulting en activatie van inzichten, en de complementariteit in termen van geografie, vormen een sterke basis voor dit strategisch ‘community’ partnership in Japan. Door onze samenwerking kan SevenSeas profiteren van onze community expertise, technologie en onze award-winning innovatieve aanpak, alsook gebruikmaken van de ruime ervaring van onze mensen - van insight consultants en data scientists tot strategen en technologists - die hen zullen helpen klanten op de Japanse markt optimaal van dienst te zijn’ zegt Maz Amirahmadi, Managing Director APAC bij Human8.
‘We zijn natuurlijk erg trots op deze strategische samenwerking met Human8 en de mogelijkheid te werken met hun baanbrekende community technologie en -expertise. Gecombineerd met onze lokale en regionale markt- en consumentenkennis brengen we een sterk en innovatief aanbod op de Japanse markt’ zegt Hideyuki (Yuki) Niwa, President & CEO bij SevenSeas Marketing Research.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing