Human8 sluit strategisch partnership met Japanse SevenSeas
- Bureaus
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Consultancybureau Human8 (voorheen bekend als InSites Consulting), heeft een strategisch ‘community’ partnership aangekondigd met het Japanse SevenSeas Marketing Research, de lokale customer-centric intelligence referentie. De samenwerking ondersteunt SevenSeas om communities in de Japanse markt te zetten.
Naast de buy-and-build-reis van de afgelopen vijf jaar, heeft Human8 ook geïnvesteerd in strategische regionale partnerships om hun community-technologie en diensten over de hele wereld uit te breiden. Begin 2021 kondigde de groep nog een LatAm-partnership aan met Provokers.
Human8 richt zich nu opnieuw op de APAC-regio. Na overnames van ABN Impact (kantoren in Singapore, Hong Kong, Shanghai, Manilla, Jakarta, Bangkok en Seoul) en Answer Global (Taipei) kijkt het consultancybureau nu naar Japan, de op twee na grootste markt voor marktonderzoek in de regio.
‘Onze gedeelde visie op de toekomst van consumenteninzichten, onze sterke focus op consulting en activatie van inzichten, en de complementariteit in termen van geografie, vormen een sterke basis voor dit strategisch ‘community’ partnership in Japan. Door onze samenwerking kan SevenSeas profiteren van onze community expertise, technologie en onze award-winning innovatieve aanpak, alsook gebruikmaken van de ruime ervaring van onze mensen - van insight consultants en data scientists tot strategen en technologists - die hen zullen helpen klanten op de Japanse markt optimaal van dienst te zijn’ zegt Maz Amirahmadi, Managing Director APAC bij Human8.
‘We zijn natuurlijk erg trots op deze strategische samenwerking met Human8 en de mogelijkheid te werken met hun baanbrekende community technologie en -expertise. Gecombineerd met onze lokale en regionale markt- en consumentenkennis brengen we een sterk en innovatief aanbod op de Japanse markt’ zegt Hideyuki (Yuki) Niwa, President & CEO bij SevenSeas Marketing Research.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing