Human8 sluit strategisch partnership met Japanse SevenSeas
- Bureaus
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2023 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Consultancybureau Human8 (voorheen bekend als InSites Consulting), heeft een strategisch ‘community’ partnership aangekondigd met het Japanse SevenSeas Marketing Research, de lokale customer-centric intelligence referentie. De samenwerking ondersteunt SevenSeas om communities in de Japanse markt te zetten.
Naast de buy-and-build-reis van de afgelopen vijf jaar, heeft Human8 ook geïnvesteerd in strategische regionale partnerships om hun community-technologie en diensten over de hele wereld uit te breiden. Begin 2021 kondigde de groep nog een LatAm-partnership aan met Provokers.
Human8 richt zich nu opnieuw op de APAC-regio. Na overnames van ABN Impact (kantoren in Singapore, Hong Kong, Shanghai, Manilla, Jakarta, Bangkok en Seoul) en Answer Global (Taipei) kijkt het consultancybureau nu naar Japan, de op twee na grootste markt voor marktonderzoek in de regio.
‘Onze gedeelde visie op de toekomst van consumenteninzichten, onze sterke focus op consulting en activatie van inzichten, en de complementariteit in termen van geografie, vormen een sterke basis voor dit strategisch ‘community’ partnership in Japan. Door onze samenwerking kan SevenSeas profiteren van onze community expertise, technologie en onze award-winning innovatieve aanpak, alsook gebruikmaken van de ruime ervaring van onze mensen - van insight consultants en data scientists tot strategen en technologists - die hen zullen helpen klanten op de Japanse markt optimaal van dienst te zijn’ zegt Maz Amirahmadi, Managing Director APAC bij Human8.
‘We zijn natuurlijk erg trots op deze strategische samenwerking met Human8 en de mogelijkheid te werken met hun baanbrekende community technologie en -expertise. Gecombineerd met onze lokale en regionale markt- en consumentenkennis brengen we een sterk en innovatief aanbod op de Japanse markt’ zegt Hideyuki (Yuki) Niwa, President & CEO bij SevenSeas Marketing Research.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers