Kingspan kiest voor Woedend! Creative Agency
- Bureaus
- 1 dec 2023 @ 11:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 dec 2023 @ 11:00
- Michiel van Zaane
Producent van isolatie- en gebouwschiloplossingen Kingspan heeft na een pitch voor Woedend! Creative Agency gekozen.
De missie van Kingspan is het versnellen van een netto nul emissie toekomst. Voor de Europese markt zocht Kingspan extra versterking op het gebied van haar marketing- en communicatieactiviteiten.
Voor de launch van hun nieuwe bio-based isolatiegamma HemKor koos het bedrijf na een pitch voor het concept van Woedend Creative Agency. ‘We werden heel enthousiast van de voorstellen die tijdens de pitch werden gepresenteerd en hebben deze met de nodige stakeholders besproken. Unaniem is voor route één gekozen. Hier wordt momenteel hard aan gewerkt. Wij kijken uit naar een verdere samenwerking’ aldus Carolien Colson, Campaign Manager Continental Europe.
Paul Woltering, Strategy Director bij Woedend: ‘We zijn enthousiast over de kans om met Kingspan samen te werken. We zijn verheugd om onze creatieve en strategische capaciteiten in te zetten om Kingspan te ondersteunen bij het realiseren van hun missie om de prestaties van gebouwen te verbeteren en een duurzamere toekomst te bevorderen.’
Foto: Bio-based isolatiemateriaal HemKor. © Kingspan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
- Selmore en DotControl winnen pitch... 10-10-2024
- Campagne Greenflag tegen digitale... 10-10-2024
- Topfotograaf Robin de Puy tekent bij... 09-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing