Arte: Iedereen is ergens het beste in

- Bureaus
- 17 jul 2024 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 17 jul 2024 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Arte spreekt kampioenen aan. Alle kampioenen. De voetbalkampioenen, olympisch kampioenen, kampioenen in dans of juist kampioenen in lezen, kikkervisjes opvoeden of kampioen in 1 liter water per dag drinken. Iedereen is wel een kampioen in iets.
Elke zomer stelt de Europese publieke omroep Arte een programma samen onder de noemer 'Summer of...'. Na de Summer of Dreams, Voices en Passion, is het thema van dit jaar Summer of Champions.
'Misschien ben je niet de snelste hardloper of de beste drummer, maar je bent altijd wel ergens het allerbeste in', aldus de zender. Voor het nieuwe televisieprogramma van Arte geeft KesselsKramer deze niche-kampioenen de spotlight die ze verdienen.
De hele zomer lang brengt Arte films en documentaires over kampioenen van allerlei soorten: van Mohammed Ali tot Tina Turner, van Queen tot Tarzan.
Iedereen is ergens het beste in
Je kunt kampioen zijn in veel dingen: zingen, dansen, zwemmen. Maar ook in het doen van een backflip, het vouwen van origami-dieren of het balanceren van een vork op de punt van je tong. Uiteindelijk is iedereen ergens een kampioen in.
Daarom besloot KesselsKramer om de wat minder bekende champions te laten zien. Zoals iemand die thuiswerkt terwijl ze een back bridge maakt en koffie drinkt. Of een meisje dat matchende outfits kan maken voor zichzelf en haar poedel. Deze kampioenen krijgen het podium dat echte kampioenen verdienen.
Gijs van den Berg, creative director KesselsKramer: 'Terwijl deze zomer de ogen gericht zijn op Olympische atleten, Wielerhelden en voetbalkampioenen, vieren we met deze campagne dat iedereen ergens een kampioen in is.'
Bekijk het resultaat in het venster hieronder.
(PvWK)
print uiting voor Arte
Credits
opdrachtgever: Arte
agency: KesselsKramer
camera: Yorrick van der Gugten
edit & online: Will Judge
music: Sounds by Thomas
sound mix: Posta
grading: De Grot
ARTE Summer of Champions from KesselsKramer on Vimeo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers