Arte: Iedereen is ergens het beste in

- Bureaus
- 17 jul 2024 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 17 jul 2024 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Arte spreekt kampioenen aan. Alle kampioenen. De voetbalkampioenen, olympisch kampioenen, kampioenen in dans of juist kampioenen in lezen, kikkervisjes opvoeden of kampioen in 1 liter water per dag drinken. Iedereen is wel een kampioen in iets.
Elke zomer stelt de Europese publieke omroep Arte een programma samen onder de noemer 'Summer of...'. Na de Summer of Dreams, Voices en Passion, is het thema van dit jaar Summer of Champions.
'Misschien ben je niet de snelste hardloper of de beste drummer, maar je bent altijd wel ergens het allerbeste in', aldus de zender. Voor het nieuwe televisieprogramma van Arte geeft KesselsKramer deze niche-kampioenen de spotlight die ze verdienen.
De hele zomer lang brengt Arte films en documentaires over kampioenen van allerlei soorten: van Mohammed Ali tot Tina Turner, van Queen tot Tarzan.
Iedereen is ergens het beste in
Je kunt kampioen zijn in veel dingen: zingen, dansen, zwemmen. Maar ook in het doen van een backflip, het vouwen van origami-dieren of het balanceren van een vork op de punt van je tong. Uiteindelijk is iedereen ergens een kampioen in.
Daarom besloot KesselsKramer om de wat minder bekende champions te laten zien. Zoals iemand die thuiswerkt terwijl ze een back bridge maakt en koffie drinkt. Of een meisje dat matchende outfits kan maken voor zichzelf en haar poedel. Deze kampioenen krijgen het podium dat echte kampioenen verdienen.
Gijs van den Berg, creative director KesselsKramer: 'Terwijl deze zomer de ogen gericht zijn op Olympische atleten, Wielerhelden en voetbalkampioenen, vieren we met deze campagne dat iedereen ergens een kampioen in is.'
Bekijk het resultaat in het venster hieronder.
(PvWK)
print uiting voor Arte
Credits
opdrachtgever: Arte
agency: KesselsKramer
camera: Yorrick van der Gugten
edit & online: Will Judge
music: Sounds by Thomas
sound mix: Posta
grading: De Grot
ARTE Summer of Champions from KesselsKramer on Vimeo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hornbach trapt tuinseizoen af met 'Verheug je als een kind'
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners
- De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons...
- Eerste AI-inhaakbillboard met bewegend persoon
- Zeeman verkozen tot meest duurzame kledingmerk
- Stabilo en KesselsKramer lanceren wereldwijde campagne
Laatste Nieuws
- Gardeners breidt diensten uit met... 27-03-2025
- SAN ABC Accenten 2024 longlist bekend27-03-2025
- Warc Effective 100: Lange termijn... 26-03-2025
- 'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk... 25-03-2025
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center