CMFF 2018: content, cases en condooms

CMFF 2018: content, cases en condooms
  • Content
  • 6 feb 2018 @ 13:27
  • 8417 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentInteractieEvenement

Shifting Gears is het thema van de vijfde editie van het Content Marketing Fast Forward congres, donderdag 12 april in het OBA Theater te Amsterdam.

Openingskeynote is de auteur van o.a. The ROI of Social Media Olivier Blanchard (USA). Hij legt uit hoe de marketeer zichzelf moet uitvinden en hoe technologie daarbij kan helpen. Daarnaast zijn er internationale praktijkcases zoals die van Victor Gao (Hong Kong), die een kijkje geeft in de keuken van Arrow Electronics, een wereldwijde Fortune 100 Company. Markus Wörner (Duitsland) vervolgens gaat laten zien hoe je met passie en een cultuur voor content een sterk merk kunt neerzetten voor... condooms.

Bekijk de volledige line-up op cmffevents.com
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken