Barney richt pijlen op Febo webshop
- Content
- 22 nov 2018 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodE-commerceInfluencermarketing
- 22 nov 2018 @ 12:01
- Lucas Boon
Fastfoodketen Febo, tegenwoordig ook kledingmerk, heeft vandaag een nieuwe collectie gelanceerd. In een webshop zijn winterkleding-items als sloffen, truien en mutsen te vinden. Afzwaaiend pijltjesgooier Raymond van Barneveld (foto) neemt voor de gelegenheid de rol van hulpsint op zich. Verantwoordelijk bureau is Natwerk.
Dennis Borst, directeur Febo, laat weten: 'Vorig jaar kwamen we voor het eerst met Febo Fashion en dat was een regelrechte hit. Daar waar zowel onze voetbal- als festival geïnspireerde collectie het straatbeeld sierden, plof je nu ook in stijl op de bank.'
Raymond van Barneveld, die recent aankondigde in 2019 te stoppen als professioneel darter en nu dus werkzaam is als hulpsint, voegt daaraan toe: 'Winter of niet, winnen kan altijd. Daar is Febo's haute friture het bewijs van. Ik ben daarom vereerd dat ik als hulpsint het goede woord -of de goede kleding- mag verspreiden.'
Ambacht
Natwerk is al vier jaar het vaste reclamebureau van Febo. Eerder introduceerde het Amsterdamse bureau de Febo Drijf In, Rookworstkroket en Vebo. Frank de Ruwe, creative director, laat weten: 'Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van Febo. Het is te gek om te zien hoe Febo hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes zoals deze.'
Bekijk de nieuwe webshop hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’ richt zich op jongere...
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Waarom een razendsnelle hosting zo belangrijk is voor je...
Laatste Nieuws
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes