McDonald's kiest Blauw Gras als social media partner
- Content
- 8 jan 2019 @ 10:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StrategieSocial media
- 8 jan 2019 @ 10:12
- Lucas Boon
Met ingang van het nieuwe jaar is Blauw Gras aan de slag voor McDonald's. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam gaat de fastfoodketen ondersteunen op het gebied van social media in Nederland.
De samenwerking focust zich met name op de deelgebieden strategie, content creatie, productie, content management en rapportage. Eunice Koekkoek, manager corporate communicatie bij McDonald's Nederland, laat weten: 'Met Blauw Gras bouwt McDonald's het social fundament met een krachtige merkconversatie voort en hopen we met brand engagement en brand sales onze fans ook in 2019 te verrassen.'
Erik Wiese, co-founder en strategy director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'We zijn trots op onze samenwerking met dit iconische merk. We gaan er samen voor zorgen dat alle McFans optimaal bereikt en vermaakt gaan worden.'
In november spraken wij Erik Wiese uitgebreid over Blauw Gras, lees het interview hier terug.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing