McDonald's kiest Blauw Gras als social media partner

  • Content
  • 8 jan 2019 @ 10:12
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategieSocial media

Met ingang van het nieuwe jaar is Blauw Gras aan de slag voor McDonald's. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam gaat de fastfoodketen ondersteunen op het gebied van social media in Nederland.

De samenwerking focust zich met name op de deelgebieden strategie, content creatie, productie, content management en rapportage. Eunice Koekkoek, manager corporate communicatie bij McDonald's Nederland, laat weten: 'Met Blauw Gras bouwt McDonald's het social fundament met een krachtige merkconversatie voort en hopen we met brand engagement en brand sales onze fans ook in 2019 te verrassen.'

Erik Wiese, co-founder en strategy director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'We zijn trots op onze samenwerking met dit iconische merk. We gaan er samen voor zorgen dat alle McFans optimaal bereikt en vermaakt gaan worden.'

In november spraken wij Erik Wiese uitgebreid over Blauw Gras, lees het interview hier terug.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken