Lassie lanceert influencer campagne
- Content
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentInfluencermarketingFood
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Redactie Contentmarketing
Rijstmerk Lassie lanceert in samenwerking met influencer Hanwe een vierdelige content-serie genaamd 'Niet te vreten'. In de serie gaat Hanwe bij kinderen van wie de ouders niet kunnen koken thuis langs.
Deze kinderen konden zich via Instagram opgeven door een foto te posten met het nieuwe pack van Lassie. Ook lieten ze Hanwe weten welk gerecht van hun vader of moeder 'niet te vreten' is. Samen met Lassie brengt Hanwe bij hen een nieuw gerecht op tafel dat wél lekker en ook nog eens gezond is.
De serie, ontwikkeld door reclamebureau Epidemie en Online Cookie Collective, is onderdeel van de Lassie Kidsproef-campagne. Hiermee mikt het merk niet alleen op ouders maar ook op kinderen. Lassie belooft ouders dat je zonder veel gedoe een lekkere en gezonde maaltijd kan verzorgen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
- Jongeren weten te weinig over... 19-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing