Lassie lanceert influencer campagne
- Content
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentInfluencermarketingFood
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Redactie Contentmarketing
Rijstmerk Lassie lanceert in samenwerking met influencer Hanwe een vierdelige content-serie genaamd 'Niet te vreten'. In de serie gaat Hanwe bij kinderen van wie de ouders niet kunnen koken thuis langs.
Deze kinderen konden zich via Instagram opgeven door een foto te posten met het nieuwe pack van Lassie. Ook lieten ze Hanwe weten welk gerecht van hun vader of moeder 'niet te vreten' is. Samen met Lassie brengt Hanwe bij hen een nieuw gerecht op tafel dat wél lekker en ook nog eens gezond is.
De serie, ontwikkeld door reclamebureau Epidemie en Online Cookie Collective, is onderdeel van de Lassie Kidsproef-campagne. Hiermee mikt het merk niet alleen op ouders maar ook op kinderen. Lassie belooft ouders dat je zonder veel gedoe een lekkere en gezonde maaltijd kan verzorgen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

