Lassie lanceert influencer campagne
- Content
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentInfluencermarketingFood
- 4 jun 2019 @ 10:05
- Redactie Contentmarketing
Rijstmerk Lassie lanceert in samenwerking met influencer Hanwe een vierdelige content-serie genaamd 'Niet te vreten'. In de serie gaat Hanwe bij kinderen van wie de ouders niet kunnen koken thuis langs.
Deze kinderen konden zich via Instagram opgeven door een foto te posten met het nieuwe pack van Lassie. Ook lieten ze Hanwe weten welk gerecht van hun vader of moeder 'niet te vreten' is. Samen met Lassie brengt Hanwe bij hen een nieuw gerecht op tafel dat wél lekker en ook nog eens gezond is.
De serie, ontwikkeld door reclamebureau Epidemie en Online Cookie Collective, is onderdeel van de Lassie Kidsproef-campagne. Hiermee mikt het merk niet alleen op ouders maar ook op kinderen. Lassie belooft ouders dat je zonder veel gedoe een lekkere en gezonde maaltijd kan verzorgen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- Fjällräven opnieuw verkozen tot... 07-04-2025
- Jennifer Hoffman promoot duurzame... 02-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management