Bij iedereen een Rembrandt op de mat

Bij iedereen een Rembrandt op de mat
  • Content
  • 24 jun 2019 @ 11:49
  • 15370 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Kunst & CultuurCampagnesContent

Het Mauritshuis, Rijksmuseum, Rembrandthuis en De Lakenhal hebben na een pitch voor MPG gekozen. Het contentmarketingbureau uit Amstelveen gaat aan de slag met een campagne genaamd 'Iedereen een Rembrandt'.

Vandaag is bij 3,5 miljoen huishoudens een huis-aan-huiskrant in het teken van de beroemde schilder op de mat gevallen. De campagne, opgezet ter gelegenheid van het 350ste sterfjaar van Rembrandt, moet Nederlanders in contact brengen met zijn werk en leven. Het project is daarbij mogelijk gemaakt door de deelnemers van de BankGiro Loterij.

Dolly van den Akker, business director van MPG, laat weten: 'Deze vier museau beschouwen wij als vooraanstaande merken, maar ook Rembrandt heeft een bijzondere status. Binnen de crossmediacampagne komen de drie specialismen van MPG mooi samen: strategie, concept en contentcreatie. Ook bij deze opdracht blijkt dat het efficiënt is dat alle disciplines in één hand liggen.'

Bekijk hier de campagnewebsite.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken