FJ brengt ode aan het kappersvak
- Content
- 26 nov 2019 @ 10:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FilmContentVideo
- 26 nov 2019 @ 10:20
- Lucas Boon
Voor de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie (ANKO) heeft videoproductiebureau FJ een sfeervolle film ontwikkeld.
In de film wordt de Nederlandse kapper in het zonnetje gezet. Fabian Fraikin, co-founder van FJ, zegt: 'We laten zien dat kappers de kracht hebben om mensen zich beter te laten voelen. Niet alleen over hun haar, maar ook over zichzelf. Deze kracht was het meer dan waard om een ode aan het kappersvak te brengen.'
Het idee is vertaald in een script waarin we zes echte kappers zien die elk gekoppeld zijn aan een klant. Het vakmanschap en zelfvertrouwen van de kapper moet hierbij naar voren komen.
De film wordt uitgerold via vier videocampagnes op Facebook en Instagram. De resultaten zijn binnenkort zichtbaar op deze pagina.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank lanceert... 15-12-2025
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

