FJ brengt ode aan het kappersvak

FJ brengt ode aan het kappersvak
  • Content
  • 26 nov 2019 @ 10:20
  • 15620 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FilmContentVideo

Voor de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie (ANKO) heeft videoproductiebureau FJ een sfeervolle film ontwikkeld.

In de film wordt de Nederlandse kapper in het zonnetje gezet. Fabian Fraikin, co-founder van FJ, zegt: 'We laten zien dat kappers de kracht hebben om mensen zich beter te laten voelen. Niet alleen over hun haar, maar ook over zichzelf. Deze kracht was het meer dan waard om een ode aan het kappersvak te brengen.'

Het idee is vertaald in een script waarin we zes echte kappers zien die elk gekoppeld zijn aan een klant. Het vakmanschap en zelfvertrouwen van de kapper moet hierbij naar voren komen.

De film wordt uitgerold via vier videocampagnes op Facebook en Instagram. De resultaten zijn binnenkort zichtbaar op deze pagina.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken