Gouden Stock Award voor ergste stockfoto naar Renewi
- Content
- 7 nov 2019 @ 08:44
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Awards
- 7 nov 2019 @ 08:44
- Nanny Kuilboer
Afvalverwerker en recyclebedrijf Renewi heeft de twijfelachtige eer de Gouden Stock Award van Fresh Bridge te ontvangen. In oktober kon het publiek, tijdens de jaarlijks terugkerende Stocktober-actie van Fresh Bridge, stockfoto’s van bedrijven insturen.
Op basis van alle inzendingen werd een top-5 samengesteld:
ABN Amro
Centraal Beheer
Intermediair
Nima Marketing
Renewi
De stockfoto van Renewi verzamelde de meeste stemmen en won de Gouden Stock Award.
Twee tickets naar ‘Stock’holm van Fresh Bridge
Naast dat Fresh Bridge de hele maand zelf veel stockfoto’s namaakte, werd het publiek ook opgeroepen om in actie te komen tegen het gebruik van stockfotografie. Uiteindelijk mochten zij ook bepalen welke stockfoto de Gouden Stock Award verdiende. Fresh Bridge spoorde iedereen via social media aan op zoek te gaan naar de ergste stockfoto’s van bedrijven en hieronder te reageren met #STOCKTOBER en Fresh Bridge te taggen. Elke week werden alle inzendingen gedeeld via Facebook en Instagram. Aan het eind van de maand werden onder alle inzendingen twee tickets naar Stockholm verloot. De bekendmaking werd ook geheel in Stocktober-stijl gedaan.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes