Gouden Stock Award voor ergste stockfoto naar Renewi

Gouden Stock Award voor ergste stockfoto naar Renewi
  • Content
  • 7 nov 2019 @ 08:44
  • 8436 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

Afvalverwerker en recyclebedrijf Renewi heeft de twijfelachtige eer de Gouden Stock Award van Fresh Bridge te ontvangen. In oktober kon het publiek, tijdens de jaarlijks terugkerende Stocktober-actie van Fresh Bridge, stockfoto’s van bedrijven insturen.

Op basis van alle inzendingen werd een top-5 samengesteld:

ABN Amro

Centraal Beheer

Intermediair

Nima Marketing

Renewi

De stockfoto van Renewi verzamelde de meeste stemmen en won de Gouden Stock Award.

 

Twee tickets naar ‘Stock’holm van Fresh Bridge

Naast dat Fresh Bridge de hele maand zelf veel stockfoto’s namaakte, werd het publiek ook opgeroepen om in actie te komen tegen het gebruik van stockfotografie. Uiteindelijk mochten zij ook bepalen welke stockfoto de Gouden Stock Award verdiende. Fresh Bridge spoorde iedereen via social media aan op zoek te gaan naar de ergste stockfoto’s van bedrijven en hieronder te reageren met #STOCKTOBER en Fresh Bridge te taggen. Elke week werden alle inzendingen gedeeld via Facebook en Instagram. Aan het eind van de maand werden onder alle inzendingen twee tickets naar Stockholm verloot. De bekendmaking werd ook geheel in Stocktober-stijl gedaan.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken