OD Designstudio steekt koekjes van Van Strien in het nieuw
- Design
- 30 aug 2019 @ 08:38
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 30 aug 2019 @ 08:38
- Nanny Kuilboer
De zoete en hartige koekjes van banketbakkerij Van Strien zijn voorzien van een ‘Cupido’-verpakking door OD Designstudio. Het familiebedrijf stelt namelijk dat de consument na één hap van de koekjes van Van Strien verliefd is.
De Oud-Beijerlandse bakker – sinds 1938 – vond zijn koeken niet zichtbaar genoeg in het schap. Els van Strien, hoofd Verkoop en Marketing bij Van Strien: ‘Onze koekjes vallen zeker op qua smaak, maar nog lang niet genoeg in de schappen. Om evenveel aandacht en liefde te schenken aan het bakken van onze koekjes als aan onze fans, hebben we de verpakking in een nieuw jasje gestoken. Deze sluit nu beter aan bij waar wij als familiebedrijf voor staan. We ontvangen al jarenlang enthousiaste mailtjes van consumenten die kennis hebben gemaakt met de koekjes van Van Strien. Hoewel ons merk befaamd is in de banketbakkerswereld, stuiten consumenten nog net iets te vaak per toeval op de koekjes.’
De nieuwe verpakkingen moeten hier verandering in brengen. Van Strien: ‘Door een mix van sprekende, warme kleuren, klassieke details en authentieke beelden stralen de verpakkingen uit waar Van Strien voor staat: de warmte van een lange familietraditie en de liefde voor het ambacht van koekjes bakken. Met de tot de verbeelding sprekende én opvallende verpakkingen zijn de Van Strien-koekjes niet alleen lekker om van te genieten, maar ook een plezier om naar te kijken.’
De verpakkingen bevatten ook uitklapbare vleugeltjes aan de zijkant van de doos
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing