Blue Field Agency neemt Link Design, Immense, Totta Research en Totta Data Lab over
- Design
- 19 sep 2019 @ 08:29
- 15301 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 19 sep 2019 @ 08:29
- 15301 x gelezen
- Nanny Kuilboer
Marketingbureau Blue Field Agency heeft bekendgemaakt dat Link Design, Immense, Totta Research en Totta Data Lab voortaan opereren onder de vlag van Bluefield.
Dit najaar zullen de bedrijven - alle gevestigd in Amsterdam - verhuizen naar één gezamenlijk, goed bereikbaar pand aan de ring van Amsterdam met prachtig uitzicht over de hoofdstad.
Accountable growth
Het nieuwe Bluefield combineert vijf vakgebieden:
- (marketing)strategie
- technologie
- design
- onderzoek
- data science
De vijf vakgebieden vormen drie pijlers:
- Business Insights & Analytics
- Data Science, Machine Learning & Technologie
- Strategie, Design & Consultancy
Deze combinatie leidt tot een sterke marktpositie voor Bluefield als fullservicebureau, aldus Ulke Verkerk, founder & CEO van Bluefield: ‘Alle aspecten van de customer journey zijn nu onder één dak te vinden en alle 110 medewerkers gaan intensief samenwerken om accountable growth voor klanten te realiseren. Doordat Bluefield nu alle expertises in huis heeft, kunnen we volledig invulling geven aan de ambities van onze relaties in healthcare, retail, FMCG, e-commerce en overheid. Met een vestiging in München wordt tevens de Duitstalige markt goed bediend.’
Immense is een allround media- & internetbureau dat bedrijven helpt met het bereiken van hun online doelstellingen. Immense bouwt, beheert, analyseert, optimaliseert en adviseert haar klanten op digitaal gebied.
Link Design is een designbureau dat duidelijke, samenhangende en authentieke communicatie (strategieën) creëert. Het bureau doet aan ‘design thinking’ en combineert onderzoek, strategie, conceptontwikkeling en design.
Totta Research is een marktonderzoeksbureau dat bedrijven helpt met het achterhalen van feitelijk, onbewust en toekomstig gedrag van (doel)groepen. Het bureau focust zich op vijf pijlers: benchmarking & monitoring, branding & imago, customer experience (UX), panels & communities en speech & text analytics.
Totta Data Lab is een data science scale-up die gespecialiseerd is in AI, Voice & machine learning technieken. Het bedrijf zorgt ervoor dat organisaties het maximale uit hun data kunnen halen, en dit leidt tot positieve resultaten voor en betere bedrijfsvorming binnen organisaties.
Klanten: Engie, Transavia, Eurofins, Gemeente Amsterdam, T-Mobile, Annexum, Equipe Zorgbedrijven, Friesland Campina, VNO-NCW, AvroTros, BNNVara, Ster, Fox, VPRO, Schneider Electric, Nuon, Kärcher, FNV, De Hypotheker, ONVZ, Famed, Roter, Philips, VanLanschot Bankiers, Florius, Chopard en Swinkels.
Accountable growth staat volgens Bluefield voor het meetbaar en beheersbaar realiseren van groei voor opdrachtgevers. Geen loze media- en marketingvariabelen, maar werkelijke bijdragen aan de (groei)doelstelling van een onderneming of instelling. Dat bereikt Bluefield door de inzet van data, research, insights, technologie, design en marketing.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Designer Lenny Stöpp bij... 05-08-2022
- Alef de Jong is oprichter en... 03-08-2022
- Code d'azur steunt... 01-08-2022
- Zuiderlicht sluit zich aan bij Total... 29-07-2022
- [De zomer van] Jop Quirindongo: 'Ik... 28-07-2022
- Duivelse beweging op nieuw... 27-07-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference