Blue Field Agency neemt Link Design, Immense, Totta Research en Totta Data Lab over

  • Design
  • 19 sep 2019 @ 08:29
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Overname

Marketingbureau Blue Field Agency heeft bekendgemaakt dat Link Design, Immense, Totta Research en Totta Data Lab voortaan opereren onder de vlag van Bluefield.

Dit najaar zullen de bedrijven - alle gevestigd in Amsterdam - verhuizen naar één gezamenlijk, goed bereikbaar pand aan de ring van Amsterdam met prachtig uitzicht over de hoofdstad.

 

Accountable growth

Het nieuwe Bluefield combineert vijf vakgebieden:

  • (marketing)strategie
  • technologie
  • design
  • onderzoek
  • data science

De vijf vakgebieden vormen drie pijlers:

  • Business Insights & Analytics
  • Data Science, Machine Learning & Technologie
  • Strategie, Design & Consultancy

Deze combinatie leidt tot een sterke marktpositie voor Bluefield als fullservicebureau, aldus Ulke Verkerk, founder & CEO van Bluefield: ‘Alle aspecten van de customer journey zijn nu onder één dak te vinden en alle 110 medewerkers gaan intensief samenwerken om accountable growth voor klanten te realiseren. Doordat Bluefield nu alle expertises in huis heeft, kunnen we volledig invulling geven aan de ambities van onze relaties in healthcare, retail, FMCG, e-commerce en overheid. Met een vestiging in München wordt tevens de Duitstalige markt goed bediend.’

 

Immense is een allround media- & internetbureau dat bedrijven helpt met het bereiken van hun online doelstellingen. Immense bouwt, beheert, analyseert, optimaliseert en adviseert haar klanten op digitaal gebied.

Link Design is een designbureau dat duidelijke, samenhangende en authentieke communicatie (strategieën) creëert. Het bureau doet aan ‘design thinking’ en combineert onderzoek, strategie, conceptontwikkeling en design.

Totta Research is een marktonderzoeksbureau dat bedrijven helpt met het achterhalen van feitelijk, onbewust en toekomstig gedrag van (doel)groepen. Het bureau focust zich op vijf pijlers: benchmarking & monitoring, branding & imago, customer experience (UX), panels & communities en speech & text analytics.

Totta Data Lab is een data science scale-up die gespecialiseerd is in AI, Voice & machine learning technieken. Het bedrijf zorgt ervoor dat organisaties het maximale uit hun data kunnen halen, en dit leidt tot positieve resultaten voor en betere bedrijfsvorming binnen organisaties.

Klanten: Engie, Transavia, Eurofins, Gemeente Amsterdam, T-Mobile, Annexum, Equipe Zorgbedrijven, Friesland Campina, VNO-NCW, AvroTros, BNNVara, Ster, Fox, VPRO, Schneider Electric, Nuon, Kärcher, FNV, De Hypotheker, ONVZ, Famed, Roter, Philips, VanLanschot Bankiers, Florius, Chopard en Swinkels.

Accountable growth staat volgens Bluefield voor het meetbaar en beheersbaar realiseren van groei voor opdrachtgevers. Geen loze media- en marketingvariabelen, maar werkelijke bijdragen aan de (groei)doelstelling van een onderneming of instelling. Dat bereikt Bluefield door de inzet van data, research, insights, technologie, design en marketing.









Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken