Mutti en de macht van de vakkenvullers
- Design
- 23 apr 2020 @ 08:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 23 apr 2020 @ 08:02
- Nanny Kuilboer
Sinds het uitbreken van de coronacrisis blijken vakkenvullers van onschatbare waarde. Het Italiaanse familiebedrijf Mutti heeft de macht van de vakkenvuller - op de lijst van cruciale beroepen - aan den lijve ondervonden.
Het begon met een oproep op het Instagram-account Vakkenvulmemes, want wat bleek, de blikjes van Mutti zijn niet goed stapelbaar, een drama voor de vakkenvullers in deze hectische tijden. Het gevolg? Honderden vakkenvullers benaderden Mutti met hun klacht over de ‘onstapelbaarheid’ van de blikjes van de tomatenproducent. En het werkte! Mutti belooft beterschap, vraagt om begrip dat dat niet stante pede kan, maar heeft het proces in gang gezet.
Sportieve reactie Mutti
Hieronder een bloemlezing van oproepen van vakkenvullers en de sportieve reactie van Mutti.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Soundlogo top-30: 'Dat is het... 07-01-2025
- ADCN Awards 2024 open voor inzendingen02-12-2024
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day