Mutti en de macht van de vakkenvullers
- Design
- 23 apr 2020 @ 08:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 23 apr 2020 @ 08:02
- Nanny Kuilboer
Sinds het uitbreken van de coronacrisis blijken vakkenvullers van onschatbare waarde. Het Italiaanse familiebedrijf Mutti heeft de macht van de vakkenvuller - op de lijst van cruciale beroepen - aan den lijve ondervonden.
Het begon met een oproep op het Instagram-account Vakkenvulmemes, want wat bleek, de blikjes van Mutti zijn niet goed stapelbaar, een drama voor de vakkenvullers in deze hectische tijden. Het gevolg? Honderden vakkenvullers benaderden Mutti met hun klacht over de ‘onstapelbaarheid’ van de blikjes van de tomatenproducent. En het werkte! Mutti belooft beterschap, vraagt om begrip dat dat niet stante pede kan, maar heeft het proces in gang gezet.
Sportieve reactie Mutti
Hieronder een bloemlezing van oproepen van vakkenvullers en de sportieve reactie van Mutti.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management