Mutti en de macht van de vakkenvullers

  • Design
  • 23 apr 2020 @ 08:02
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging design

Sinds het uitbreken van de coronacrisis blijken vakkenvullers van onschatbare waarde. Het Italiaanse familiebedrijf Mutti heeft de macht van de vakkenvuller - op de lijst van cruciale beroepen - aan den lijve ondervonden.

Het begon met een oproep op het Instagram-account Vakkenvulmemes, want wat bleek, de blikjes van Mutti zijn niet goed stapelbaar, een drama voor de vakkenvullers in deze hectische tijden. Het gevolg? Honderden vakkenvullers benaderden Mutti met hun klacht over de ‘onstapelbaarheid’ van de blikjes van de tomatenproducent. En het werkte! Mutti belooft beterschap, vraagt om begrip dat dat niet stante pede kan, maar heeft het proces in gang gezet.

Sportieve reactie Mutti

Hieronder een bloemlezing van oproepen van vakkenvullers en de sportieve reactie van Mutti.

















Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken