Dirk is confuus

  • Food-en-retail
  • 22 apr 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

De klant is koning blijkt een uiterst populaire actie bij Dirk, Bas en Digros. Binnen twee dagen waren alle ruim 100.000 koningsmantels weggegeven. Klanten die mee willen doen met de fotowedstrijd - waarbij een foto met mantel gemaakt moet worden - kunnen ook zonder hermelijntje meedoen.

Verrast
Bij Dirk, Bas en Digros zijn ze er even confuus van, aldus Distrifood. 'We wisten dat we zouden scoren met de actie “De klant is koning” ter gelegenheid van de inhuldiging van Willem-Alexander. Maar dat het zo'n doorslaand succes zou worden, hadden we niet verwacht', zegt Aart van Haaren, directeur van de drie winkelformules. 'We hebben exclusief voor Dirk, Bas en Digros meer dan 100.000 koningsmantels laten maken, die we deze week gratis zouden weggeven bij aankoop van speciale actieproducten. Al na twee dagen waren ze schoon op, ongelofelijk.'

Fotobord
Maar ook zonder mantel kunnen klanten meedoen aan de wedstrijd. Ze maken dan, koninklijk aangekleed, bij het fotobord in de winkel een portret van zichzelf. Die foto kunnen ze tot en met 30 april uploaden op de site Lekkerdoen.nl/fotowedstrijd. Inzenders maken kans op één, twee of zelfs drie minuten gratis winkelen. Het origineelste portret wordt door een jury beloond met een reis naar Egypte.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken