Rachelle van der Linden toegetreden tot de Raad van Commissarissen Albron

Rachelle van der Linden  toegetreden tot de Raad van Commissarissen Albron
  • Food-en-retail
  • 9 okt 2019 @ 08:16
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaFood

Rachelle van der Linden is benoemd in de Raad van Commissarissen van Albron. De RvC van Albron bestaat daarnaast uit de zittende leden Gosse Boon (voorzitter) en Roeland Vos.

Gosse Boon was voormalig CFO bij ondermeer Unilever en Nutreco en is houder van diverse andere commissariaten. Roeland Vos heeft een achtergrond in de internationale hotellerie.

Van Der Linden wordt door Albron een innovatieve ondernemer genoemd als eigenaar van Creatinc. Zij is onder andere co-founder van Knab (Aegon) en stond aan de wieg van EnergieDirect (Essent), Vers247 (Bidfood) en NLZiet (SBS, RTL en NPO). 

Rachelle van der Linden: 'Albron spreekt mij aan omdat groei in de foodsector vraagt om authentiek leiderschap, heldere keuzes en innovatiekracht. Bovendien heeft Albron thema's als vitaliteit en duurzaamheid hoog in haar vaandel staan.'
Teun Verheij: 'We zijn erg blij met de toetreding van Rachelle aan de Raad van Commissarissen van Albron. Haar achtergrond om met name innovaties door te voeren bij complexe organisaties biedt grote meerwaarde binnen onze RvC.'
(PvWK)


Rachelle van der Linden

Over Albron
'Albron bedenkt, bouwt en beheert foodconcepten met een verhaal. Voor bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen, in dag- & verblijfsrecreatie en op high traffic locaties. Met een omzet van € 285 miljoen (2018), een gezond rendement en circa 4.500 medewerkers die op bijna 1.000 locaties in Nederland werkzaam zijn. Met als basis een groot gevoel voor gastvrijheid, lekker, gezond en duurzaam eten & drinken, aantoonbare betrokkenheid, het vertrouwen in stevige samenwerkingen en de durf om dingen anders te doen. Die optelsom biedt opdrachtgevers meerwaarde met financieel voordeel, hun gasten een warm welkom, medewerkers een prettige werkgever, leveranciers een sterke partner en de maatschappij een organisatie die vorm geeft aan de toekomst. Zo creëren we al ruim 100 jaar waardevolle momenten voor iedereen die bij Albron betrokken is.'

(bron corporate tekst en foto HQ in De Meern boven: Albron)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken