Sanex introduceert duurzame deodorant op basis van bamboe
- Food-en-retail
- 13 jul 2020 @ 10:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieMarketing
- 13 jul 2020 @ 10:36
- Peter van Woensel Kooy
Producent van huidverzorgingsproducten Sanex brengt een mens- en natuurvriendelijke deodorant op de markt met een efficiënte formule op basis van bamboe, die onaangename geurtjes en vocht op een natuurlijke wijze absorbeert.
We zijn tegenwoordig zuinig op onze gezondheid en begaan met het effect dat ons gedrag op de natuur heeft. Twee factoren die van het grootste belang zijn, maar toch bestaan veel deodoranten nog uit bestanddelen die een negatieve impact op huid en natuur hebben, aldus Sanex.
Sanex Deodorant Natur Protect Bamboo, duurzame ingrediënten en een gezonde huid
Dit kan anders, besloot Sanex. Omdat Sanex gelooft dat een gezonde huid voor iedereen mogelijk moet zijn, is een deodorant ontwikkeld op basis van bamboe, die de natuurlijke processen van de huid niet verstoort. Zonder de poriën te blokkeren worden vocht en nare geurtjes geabsorbeerd, en zorgt het lichaam samen met Sanex voor een constant fris gevoel. In tegenstelling tot veel gebruikte formules op basis van isopropanol, magnesiumchloride of andere stoffen, is Sanex Deodorant Natur Protect Bamboo neutraal voor de huid en ook nog eens goed voor het milieu, meldt nu Yael Junggeburth, communications manager namens het merk.
De nieuwe Sanex Deodorant Natur Protect Bamboo deodoranten en rollers zijn ontwikkeld in drie nieuwe geuren, namelijk Pure & Fresh, Fresh Efficiency en Invisible.
Kleine aanpassingen met grote impact
'Omdat Sanex zijn steentje bij wil dragen aan een betere wereld, dragen ze graag bij aan een verantwoorde verkoop. Sanex garandeert dat de productie zo milieuvriendelijk mogelijk is. Sanex gelooft erin dat de consument door middel van kleine aanpassingen zoals het kopen van milieuvriendelijke deodorant, een grote invloed kan hebben op het klimaat en de gezondheid van onze aarde. Door producten zoals Sanex Deodorant Natur Protect Bamboo op de markt te brengen probeert Sanex samen met de consument voor een betere aarde te zorgen. Met een schone formule zet Sanex een grote stap richting een schone aarde en een schone huid.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- natuurlijke wijze
- health
- op de markt
- deodorant
- Sanex
- huid
- verzorgingsproducten
- marketing
- care
- natuurvriendelijk
- Rintje
- deo
- beauty
- merk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- 'Proteïnehype waait niet snel over'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




