Talpa Network bedenkt marcom nieuw Unilevermerk B-Better
- Food-en-retail
- 6 jul 2020 @ 08:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 6 jul 2020 @ 08:36
- Peter van Woensel Kooy
B-Better van Unilever wil meer dan water zijn en combineert de trends van water met smaak en functionele voeding in een duurzame verpakking. Talpa Network Creative tekent voor de introductiecampagne.
Joost Houben, marketing director Refreshment Unilever: 'De lancering van B-Better in Nederland is een belangrijke stap in de uitbreiding van ons portfolio verantwoorde dranken. We hebben gekozen om B-Better in de Combiblock verpakking te lanceren vanwege de lagere CO2-uitstoot van dit pak. Daarom zijn we extra trots dat het pak volledig centraal staat in de tv-commercial die Talpa Network Creative voor ons gemaakt heeft.'
Met de verpakking van B-Better maakt Unilever een statement, schijft MarketingReport: 'verpakkingen hebben impact op het milieu, het is belangrijk om die impact zo laag mogelijk te houden. In de campagne, gemaakt door Talpa Network Creative, is de hoofdrol dan ook logischerwijs weggelegd voor de bijzondere verpakking. Aan de hand van vernuftige origami animaties wordt het verhaal van B-Better verteld.'
Wouter van der Pauw, creatief directeur Talpa Network Creative vult aan: 'De verpakking van B-Better is beter voor onze planeet. Het was voor ons dan ook een no-brainer dat de campagne verteld wordt vanuit deze verpakking. Daarnaast is het bij een merkintroductie natuurlijk van belang dat de consument voor het schap meteen raak grijpt.'
(PvWK, bronnen: MarketingReport en TPC)
B-Better_Immunity_TVC_15sec from TN Creative on Vimeo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes