Initiatief Reclame voor Horeca steunt Amsterdamse horecazaken
- Food-en-retail
- 23 mrt 2021 @ 06:22
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Marketing
- 23 mrt 2021 @ 06:22
- Peter van Woensel Kooy
Je moet er maar opkomen. Het initiatief ‘Reclame voor Horeca’ wil een brug slaan tussen adverteerders en de Amsterdamse horeca door marketeers de mogelijkheid te bieden bij verschillende cafés en restaurants op a-locaties te adverteren.
‘Reclame voor Horeca’ verbindt de stilstaande - maar goed zichtbare - cafés en restaurants met bedrijven die beter draaien en gebaat zijn bij zichtbaarheid. Met de actie wil initiatiefnemer bureau Tosti Creative goedlopende organisaties en de noodlijdende horeca aan elkaar koppelen.
Win-win situatie
Roby Hormis van creatief (reclame)bureau Tosti Creative, waar tevens twee horecazaken onder vallen, legt uit: 'Ons bureau begeeft zich in beide werelden. Daarmee zitten we aan de kant waar het goed gaat en tegelijkertijd aan de kant waar de klappen vallen. Met dit initiatief proberen we elkaar te helpen op een manier waar iedereen wat aan heeft. Zoals we dat doen binnen al onze campagnes en activaties.'
Organisaties die adverteren via ‘Reclame voor Horeca’ hebben via deze weg niet alleen de mogelijkheid om op A-locaties te adverteren, ze steunen met de actie vooral de noodlijdende horeca. Het initiatief is een creatieve en tijdelijke bijdrage om de crisis door te komen.
Deelnemende partijen
Dirk van den Broek is de eerste adverteerder die zich bij deze actie heeft aangesloten. De supermarktketen zal de horecazaken minimaal tot aan de opening van de terrassen steunen.'Wij vinden dit een uiterst sympathiek initiatief waar we graag aan meewerken', aldus Marcel Huizing, directeur Dirk van den Broek. 'We voelen erg met deze branche mee en hopen dat de horecazaken snel weer open kunnen. En dat Nederland weer volop kan genieten - en bestellen - in de voorjaarszon.'
Tot dusver zijn negen zaken bij de actie aangesloten. Deelnemende zaken zijn Bartack, BarBaarsch, Huis van Iemand Anders, Restaurant Moeders, Moak Pancakes, Bar Spek en Bar Do. Geïnteresseerde adverteerders en horecazaken, ook uit andere delen van het land, kunnen zich nog bij het initiatief aansluiten door contact op te nemen met Tosti Creative.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Help de Horeca
- Bar Spek
- Bartack
- Dirk van den Broek
- Tosti Creative
- Restaurant Moeders
- Bar Do
- adverteerders
- Marcel Huizing
- aansluiten
- Moak Pancakes
- branche
- horecazaken
- Huis van Iemand Anders
- actie aangesloten. Deelnemende zaken
- BarBaarsch
- initiatief
- horecazaken
- directeur
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers