Initiatief Reclame voor Horeca steunt Amsterdamse horecazaken
- Food-en-retail
- 23 mrt 2021 @ 06:22
- Link
- 
  
 Peter van Woensel Kooy
 senior redacteur, merk-expert
 MarketingTribune
- Marketing
- 23 mrt 2021 @ 06:22
- Peter van Woensel Kooy
Je moet er maar opkomen. Het initiatief ‘Reclame voor Horeca’ wil een brug slaan tussen adverteerders en de Amsterdamse horeca door marketeers de mogelijkheid te bieden bij verschillende cafés en restaurants op a-locaties te adverteren.
‘Reclame voor Horeca’ verbindt de stilstaande - maar goed zichtbare - cafés en restaurants met bedrijven die beter draaien en gebaat zijn bij zichtbaarheid. Met de actie wil initiatiefnemer bureau Tosti Creative goedlopende organisaties en de noodlijdende horeca aan elkaar koppelen.
 
Win-win situatie
Roby Hormis van creatief (reclame)bureau Tosti Creative, waar tevens twee horecazaken onder vallen, legt uit: 'Ons bureau begeeft zich in beide werelden. Daarmee zitten we aan de kant waar het goed gaat en tegelijkertijd aan de kant waar de klappen vallen. Met dit initiatief proberen we elkaar te helpen op een manier waar iedereen wat aan heeft. Zoals we dat doen binnen al onze campagnes en activaties.'
Organisaties die adverteren via ‘Reclame voor Horeca’ hebben via deze weg niet alleen de mogelijkheid om op A-locaties te adverteren, ze steunen met de actie vooral de noodlijdende horeca. Het initiatief is een creatieve en tijdelijke bijdrage om de crisis door te komen.
Deelnemende partijen
Dirk van den Broek is de eerste adverteerder die zich bij deze actie heeft aangesloten. De supermarktketen zal de horecazaken minimaal tot aan de opening van de terrassen steunen.'Wij vinden dit een uiterst sympathiek initiatief waar we graag aan meewerken', aldus Marcel Huizing, directeur Dirk van den Broek. 'We voelen erg met deze branche mee en hopen dat de horecazaken snel weer open kunnen. En dat Nederland weer volop kan genieten - en bestellen - in de voorjaarszon.'
Tot dusver zijn negen zaken bij de actie aangesloten. Deelnemende zaken zijn Bartack, BarBaarsch, Huis van Iemand Anders, Restaurant Moeders, Moak Pancakes, Bar Spek en Bar Do. Geïnteresseerde adverteerders en horecazaken, ook uit andere delen van het land, kunnen zich nog bij het initiatief aansluiten door contact op te nemen met Tosti Creative.
(PvWK)
- 
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Restaurant Moeders
- adverteerders
- initiatief
- horecazaken
- directeur
- horecazaken
- actie aangesloten. Deelnemende zaken
- Moak Pancakes
- Bar Spek
- Bartack
- aansluiten
- Bar Do
- Tosti Creative
- Huis van Iemand Anders
- Dirk van den Broek
- Marcel Huizing
- branche
- BarBaarsch
- Help de Horeca
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025







